بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۹

طرفداری | با پایان مسابقات فصل 24-2023 چمپیونشیپ، لسترسیتی و ایپسویچ تاون به‌عنوان قهرمان و نایب‌قهرمان موفق شدند به لیگ برتر انگلیس فصل 25-2024 صعود کنند.

تکلیف سومین تیم صعودکننده به لیگ برتر از طریق مسابقات پلی‌آف مشخص می‌شود. تیم‌های سوم و ششم به همراه تیم‌های چهارم و پنجم چمپیونشیپ به‌صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند. تک بازی فینال‌گونه در ومبلی بین برنده این دو جدال، سومین تیم صعودکننده به لیگ برتر انگلیس را مشخص می‌کند. 

تیم‌های لیدزیونایتد، ساوتهمپتون، وست برومویچ و نوریچ سیتی توانستند رتبه‌های سوم تا ششم را مال خود کنند و به پلی‌آف راه یابند؛ تیم‌هایی که همگی طی سال‌های اخیر حضور در لیگ برتر را تجربه کرده‌اند. 

در لیگ برتر انگلیس نیز سقوط شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ قطعی شده و تیم‌های برنلی و لوتون تاون نیز در منطقه سقوط قرار دارند. سقوط برنلی نیز تقریبا قطعی است اما فاصله لوتون تاون و ناتینگهام فارست در دو بازی به پایان فصل، تنها سه امتیاز است.  برنامه پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس دور رفت پلی‌آف: نوریچ سیتی – لیدزیونایتد؛ یک‌شنبه 23 اردیبهشت، 14:30 به وقت تهران دور رفت پلی‌آف: وست برومویچ – ساوتهمپتون؛ یک‌شنبه 23 اردیبهشت، 16:45 به وقت تهران دور برگشت پلی‌آف: لیدزیونایتد – نوریچ سیتی؛ پنج‌شنبه 27 اردیبهشت، 22:30 به وقت تهران دور برگشت پلی‌آف: نوریچ سیتی – لیدزیونایتد؛ جمعه 28 اردیبهشت، 22:30 به وقت تهران فینال ومبلی؛ یک‌شنبه 6 خرداد

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *