بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی مدیرعامل استقلال برای پرسپولیس کری سنگینی خواند: رقیب اصلی ما سپاهان است/ پرسپولیس آخر فصل نهایتا سوم می‌شود!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۵

استقلال ۱۱ سال قبل در چنین روزهایی با یک سورپرایز بزرگ مواجه شده بود و فرهاد مجیدی که پس از روی کار آمدن امیر قلعه‌نویی در اواخر بهار سال ۹۱ دیگر حاضر به ماندن در استقلال نشد، برای بازگشت به این تیم چراغ سبز نشان داد.

در همین رابطه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال روز بیستم آذر ماه سال ۱۳۹۱ طی مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی از وقوع چنین اتفاقی ابراز رضایت کرد و گفت: من از مدت‌ها قبل گفته بودم که آماده‌ایم فرهاد مجیدی را برگردانیم و خوشحالم که خودش برای بازگشت چراغ سبز نشان داده است. ما کاملا آمادگی داریم که از نیم‌فصل فرهاد را کنار خودمان داشته باشیم. البته از همان ابتدای فصل می‌خواستیم چنین اتفاقی رخ بدهد ولی خودش نخواست!

در همین ارتباط: خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: استقلال جای امثال فرهاد مجیدی است!

فتح‌الله‌زاده در ادامه آن مصاحبه از شعار دادن علیه عادل فردوسی‌پور در تمرین استقلال انتقاد کرد و گفت: فردوسی‌پور گاهی اوقات شیطنت‌هایی می‌کند ولی پسر خوبی است. همه می‌دانند من اصلا اهل خط دادن و این‌طور حرف‌ها نیستم به همین خاطر از شعار علیه عادل ناراحت شدم و همین‌جا هم می‌گویم کسی حق ندارد هنگام برگزاری دیدارهای خانگی استقلال علیه فردوسی‌پور شعار بدهد. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد و من در استادیوم باشم، قطعا ورزشگاه را ترک می‌کنم.

مدیرعامل آن زمان باشگاه استقلال در انتهای مصاحبه خود با خبرورزشی ادعای جالبی را مطرح کرد و گفت: برای پرسپولیس و هوادارانش احترام بسیار زیادی قائلم اما در کمال ادب باید بگویم این تیم دیگر در لیگ دوازدهم حریف ما نیست و ما برای قهرمانی با سپاهان و تراکتور کورس داریم.

البته ادعای فتح‌الله‌زاده در این رابطه کاملا درست از آب درآمد و در نهایت هم استقلال عنوان قهرمانی آن فصل را به خود اختصاص داد.

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: پرسپولیس دیگر رقیب استقلال نیست؛ نهایتا سوم شوند!/ هیچ‌کس حق ندارد علیه فردوسی‌پور شعار بدهد

یک پاسخ به “وقتی مدیرعامل استقلال برای پرسپولیس کری سنگینی خواند: رقیب اصلی ما سپاهان است/ پرسپولیس آخر فصل نهایتا سوم می‌شود!”

  1. حاج غلامرضا گفت:
    1
    0

    خخخخخ . باز سروکله ات پیدا شد . میگم قربان زاده بیاد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *