بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوییس دلافوئنته: به جود بلینگام به عنوان بهترین بازیکن دنیا رأی می‌دهم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۳:۴۱

طرفداری | سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در مورد رقیبان لاروخا در رقابت‌های یورو 2024 صحبت کرده است.

اسپانیا در گروه دوم رقابت‌های یورو 2024 با ایتالیا، کرواسی و آلبانی هم‌گروه شده است. لوییس دلافوئنته، سرمربی این تیم، در مصاحبه‌ای با موویستار پلاس، ضمن ابراز اطمینان از توانایی‌های تیمش، انگلیس، پرتغال و فرانسه را به عنوان رقبای اصلی اسپانیا در این تورنمنت معرفی کرد. گروه اسپانیا چالش برانگیز است، اما آنها بدون شک یکی از مدعیان اصلی قهرمانی یورو 2024 محسوب می‌شوند. با اعتماد به نفس لوئیس دلا فوئنته و تیمی با استعداد، لاروخا شانس خوبی برای رسیدن به مراحل پایانی دارد.

رقیبان اصلی اسپانیا در یورو 2024

در مصاحبه‌ای مفصل با موویستار پلاس در عصر پنجشنبه، سرمربی اسپانیا در مورد آمادگی تیم تحت هدایتش و رقیبان اصلی لاروخا در یورو صحبت کرد. دلافوئنته دراین‌باره اظهار داشت:

از نظر من، اسپانیا در رده اول و شماره یک قرار می‌گیرد. ما از هیچ تیمی پایین‌تر نیستیم و برای رقابت در این میدان بزرگ آماده‌ایم. مسلماً کسی نمی‌تواند قدرت تیم‌های بزرگی مثل انگلیس، پرتغال و فرانسه را نادیده بگیرد، اما آنها با ما فرق دارند. شاید تعداد ستاره‌های انفرادی ما به اندازه آنها زیاد نباشد – با اینکه بازیکنان فوق‌العاده‌ای در تیم‌مان داریم – اما ما به عنوان یک تیم قدرتمندتر هستیم. معتقدم که ما برای هر تیمی حریف خطرناکی محسوب می‌شویم. تیم‌های دیگر بازیکنانی در سطح بالا دارند، اما ما هم جزو تیم‌های برتر دنیا هستیم.

سرمربی اسپانیا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از رویارویی با کیلیان ام باپه، ستاره فرانسوی، هراس دارد گفت:

اگر ام باپه نباشد، با هری کین یا کریستیانو رونالدو روبرو خواهیم شد. همه تیم‌ها بازیکنان بزرگی دارند. اما همه آن‌ها نقاط ضعفِ خودشان را هم دارند.

لیست اسپانیا

در بخش دیگری از این مصاحبه از سرمربی اسپانیا در مورد ستاره‌های حاضر در تیمش پرسیده شد. ابتدا از اینکه ایسکو به دلیل مصدومیت یورو را از دست داد صحبت به میان آمد.

ایسکو از آن دست فوتبالیست‌هایی است که توانایی‌های زیادی دارد. خیلی ناراحت شدم که او با وجود درخشش در این فصل اما به علت مصدومیت نتوانست خودش را به این تورنمنت برساند.

از دلافوئنته در مورد پدری و البته مصدومیت گاوی هم پرسیده شد که سرمربی اسپانیا گفت:

مصدومیت گاوی، بدترین اتفاق در ماه‌های اخیر برای تیم ملی اسپانیا بود. او واقعا بازیکن ارزشمندی برای اسپانیاست و اتفاقی که برای او افتاد، ضربه بزرگی به تیم و رختکن زد.

در مورد پدری باید بگویم که به شخصه طرفدار او هستم. هر زمان و در اردوهای مختلف او را به تیم ملی دعوت کردم و می‌خواهم پدری واقعی را در تیمم ببینم.

چه زمانی لیست اسپانیا منتشر خواهد شد؟

مدت زیادی است که روی لیست تیم ملی فکر می‌کنم و دوشنبه این لیست منتشر خواهد شد. آن موقع خواهیم دید که چه بازیکنانی دعوت شده‌اند.

وضعیت ژاوی در بارسلونا

سرمربی لاروخا گذری به وضعیت ژاوی در بارسلونا زد و دراین‌باره گفت:

رابطه شخصی و حرفه‌ای خوبی با ژاوی دارم، اما در مورد این مسائل صحبتی نداشتیم. امیدوارم همه چیز برای افرادی که به آنها علاقه دارم به بهترین شکل ممکن پیش برود.

جود بلینگام، بهترین بازیکن جهان

سرمربی اسپانیا در ادامه جود بلینگام، هافبک 20 ساله انگلیسی باشگاه رئال مادرید را شایسته دریافت توپ طلا دانست. بلینگام در این فصل با 19 گل در 27 بازی لالیگا برای رئال مادرید به عنوان بهترین گلزن این تیم شناخته شد. دلافوئنته در مورد درخشش جود بلینگام گفت:

او بازیکنی است که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. البته نظر من شخصی است، اما من واقعاً از سبک بازی بلینگام لذت می‌برم. من به چنین فوتبالیست‌هایی علاقه دارم. اگر الان حق رأی داشتم، به او به عنوان بهترین بازیکن جهان رای می‌دادم.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *