بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پای 20 میلیون یورو غرامت در میان است؛ ژاوی بهتر است خودش استعفا دهد تا اخراج شود!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲:۱۳

طرفداری | وضعیت ژاوی، سرمربی بارسلونا، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و او با وجود اینکه هنوز تصمیم رسمی از سوی هیئت مدیره دریافت نکرده، با احتمال اخراج از باشگاه روبرو است.

به گزارش خاوی میگل از آاس، مهم‌ترین دلیل نارضایتی از ژاوی، اظهارات صریح و شفاف او در مورد مشکلات مالی بارسلونا بوده است که با استقبال سلسله مراتب باشگاه مواجه نشده است. اکنون تلاش‌هایی برای برقراری تفاهم و یافتن راه‌حلی بین دو طرف در حال انجام است.

ژاوی از شایعات اخراجش گیج شده است

ژاوی به همراه کادر فنی خود بیش از چهار ساعت را در سیوتات اسپورتیوا سپری کرده است و با رافائل یوسته و آلخاندرو اچواریا، نمایندگان باشگاه و برادرزن سابق لاپورتا، دیدار کردند. اچواریا در این جلسه برای حل این بحران که در صورت عدم مدیریت صحیح می‌تواند به شکافی عمیق تبدیل شود، حضور داشته است. ژاوی از جنجال‌های به وجود آمده و هیاهوی اخیر پیرامون آینده‌اش آشفته و گیج شده است.همچنین شایعات رسانه‌ای در مورد آینده او او را سردرگم کرده است.

تاکنون، برادرزن سابق لاپورتا به ژاوی توصیه کرده است که برای آرام شدن اوضاع چند روز صبر کند و سپس پیشنهاد داده است که برای جلوگیری از مشکلات بیشتر، توافقی برای خروج او از باشگاه حاصل شود. علاوه بر این، گفتگوی قبلی بین لاپورتا و ژاوی انجام شده بود که در آن توافق شد جلسه‌ای در چند روز آینده برگزار شود. با توجه به اینکه لاپورتا تصمیم به تعویق ملاقات خود با ژاوی گرفته است، اولویت در حال حاضر یافتن بهترین روش برای خداحافظی با این سرمربی است.

گفته می‌شود که مدیریت باشگاه به جای اخراج، ترجیح می‌دهد استعفای ژاوی را دریافت کنند، به خصوص با توجه به پیامدهای مالی آن.

هزینه اخراج ژاوی می‌تواند سنگین باشد

اخراج ژاوی نه تنها می‌تواند روابط را بدتر کند، بلکه باشگاه را مجبور به پرداخت 20 میلیون یورو غرامت می‌کند. همین غرامت 20 میلیونی و مبلغ سنگین در صورت شکایت ژاوی، دلیل تلاش اعضای هیئت مدیره بارسلونا برای حل و فصل اوضاع با ژاوی و متقاعد کردن او به هم‌سو شدن با آنها به جای اخراج ناگهانی او را روشن می‌کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *