بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین انتقاد از بارسلونا به خاطر اخراج ژاوی

کیکه سانچز فلورس، سرمربی سویا : این رفتار با ژاوی زشت و غیرقابل قبول است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۲
ژاوی ؛ کیکه سانچز فلورس، سرمربی سویا : این رفتار با ژاوی زشت و غیرقابل قبول است

کیکه سانچز فلورس، سرمربی سویا، از بارسلونا بابت رفتار نامناسب با اسطوره‌هایش انتقاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از اخراج ژاوی هرناندز از بارسلونا، کیکه سانچز در نشست خبری تیمش پیش از دیدار مقابل بلوگرانا، از رویکرد تیم حریف انتقاد کرد.

دقایقی پیش باشگاه بارسلونا اعلام کرد که ژاوی هرناندز در فصل بعد سرمربی این تیم نخواهد بود و دیدار مقابل سویا در روز یکشنبه آخرین باری است که این مربی جوان بر روی نیمکت آبی‌اناری‌ها خواهد نشست.

یک ماه پیش بود که خوان لاپورتا و دیگر اعضای هیئت‌مدیره بارسلونا با ژاوی هرناندز که در اواسط فصل استعفا داده بود و قصد داشت در پایان این فصل باشگاه را ترک کند، به توافق رسیدند که او در فصل بعد هم هدایت آبی‌اناری‌ها را برعهده داشته باشد.

با این حال مصاحبه‌های ژاوی و اعلام اینکه باشگاه توانایی مالی بسیار کمی دارد، لاپورتا را خشمگین کرد و همین موضوع باعث شد که او به دنبال قطع همکاری با مربی اسپانیایی باشد.

در همین حین کیکه سانچز در نشست خبری پیش از بازی روز یکشنبه برابر بارسلونا، به سوالی در مورد اخراج ژاوی پاسخ قابل توجهی داد. او گفت:

«نباید این را بگویم، اما بارسلونا چقدر با اسطوره‌هایش بد رفتار می‌کند. با کومان، مسی و الان هم ژاوی، چقدر زشت و غیرقابل قبول است. امیدوارم باشگاه‌ها با اسطوره‌های خود خوب رفتار کنند. آنها میراث باشگاه هستند. برای ژاوی آرزوی موفقیت می‌کنم، او در بارسلونا عالی کار کرد و آنها را به قهرمانی لیگ رساند. مطمئنم در آینده تبدیل به مربی بزرگی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *