بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت ریوالدو از ژاوی: حتی نباید در مورد آینده او در بارسلونا صحبت و تردید کرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۲:۲۱

طرفداری | ژاوی از زمانی که اعلام کرد بارسلونا با توجه به مشکلات اقتصادی خود دیگر آن تیم 25 سال گذشته نیست، حمایت سران بارسلونا از جمله خوان لاپورتا را از دست داد.

آینده این مربی جوان اسپانیایی در بلوگرانا نامشخص است، چرا که گفته می‌شود بارسلونا در حال مذاکره برای جایگزینی او با هانسی فلیک است. در میان گمانه‌زنی‌ها پیرامون آینده ژاوی، او از سوی ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا حمایت شده است. اسطوره فوتبال برزیل از صحبت‌های ژاوی حمایت کرده و اذعان داشته که بارسلونا برای رقابت با تیم‌هایی مانند رئال مادرید به تقویت نیاز دارد. ریوالدو دراین‌باره در مصاحبه با اسپورت می‌گوید:

ژاوی مربی بزرگی است و من می‌دانم که او می‌خواهد به کارش در باشگاه ادامه دهد. بارسلونا باید دو یا سه بازیکن جدید جذب کند تا قوی‌تر شود و به ژاوی هم کمک کند، زیرا بارسلونا بازیکنان بزرگی دارد. اما برای رقابت پایاپای با هر باشگاه بزرگی در اروپا و رقابت برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، به تقویت نیاز دارد.

ریوالدو با جو بارسلونا کاملا آشناست. او در طول دوران حرفه‌ای خود پنج سال در کاتالونیا بازی کرد و در مجموع 235 بازی رقابتی برای این تیم به میدان رفت. ریوالدو با تمجید از ژاوی تأکید کرد که بارسلونا حتی نباید در مورد آینده این مربی اسپانیایی بحث کند.

علنا گفته شد که ژاوی به کارش ادامه خواهد داد. به همین دلیل فکر می‌کنم که دیگر حتی نباید در مورد آینده او صحبت کنیم. نمی‌دانم چرا هنوز تردید دارند. هواداران و بازیکنان نباید در تردید باشند. این وضعیت نمی‌تواند نامشخص باقی بماند.

تمجید ریوالدو از رافا مارکز

ریوالدو پس از تمجید از ژاوی، به کار رافا مارکز مربی تیم دوم بارسلونا و سهم او در توسعه جوانان نیز اشاره کرد. این اسطوره فوتبال بارسلونا و تیم ملی برزیل حتی از مارکز به عنوان جانشین بالقوه ژاوی در صورت جدایی مربی اسپانیایی از باشگاه در پایان فصل حمایت کرد. او در پایان صحبت‌هایش گفت:

رافا بازیکن بزرگی بود. او در این باشگاه تاریخ‌سازی کرده است. ممکن است جانشینی او ایده خوبی باشد، اگرچه باز هم تکرار می‌کنم؛ همه شرایط برای ادامۀ کارِ ژاوی مهیاست.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *