بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی خبر تلخ برای رئال مادرید را تایید کرد

تایید آنچلوتی از غیبت شوامنی در دیدار فینال رئال مادرید برابر دورتموند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۵
شوامنی ؛ تایید آنچلوتی از غیبت شوامنی در دیدار فینال رئال مادرید برابر دورتموند

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد که غیبت اورلین شوامنی در دیدار فینال لیگ قهرمانان قطعی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شوامنی یکی از بازیکنان درخشان و خوب رئال مادرید در این فصل بود که توانست در غیاب و مصدومیت بازیکنان اصلی این تیم به آنها کمک بسیاری کند و به مهره‌ای قابل اطمینان تبدیل شود.

این بازیکن پس از بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ که با پیروزی و صعود رئال به بازی فینال این مسابقات همراه شد از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد و خیلی زود روند درمانش را آغاز کرد اما نگرانی‌هایی درباره شرایط او وجود داشت.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که احتمالا این ستاره فرانسوی نمی‌تواند تیمش را در بازی فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که قرار است در تاریخ دوازدهم خرداد ماه در ورزشگاه ومبلی لندن برابر دورتموند برگزار شود همراهی کند اما او امیدوار بود که بتواند با تمرکز و تلاش به این بازی برسد.

اما آنچلوتی در نشست خبری امروز پیش از آخرین بازی رقابت‌های لالیگای این فصل برابر رئال بتیس رسما اعلام کرد که شوامنی نمی‌تواند در بازی فینال حضور پیدا کند و حالا خودش را برای این آماده می‌کند که بتواند با آمادگی کامل در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در ترکیب تیم ملی فرانسه به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *