بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدیرعامل مانع جدایی کاپیتان سپاهان + عکس

استوری مهدی آذربایجانی مدیرعامل سپاهان و خبر از تلاش برای تمدید قرارداد ها

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۹:۰۹
کریمی ؛ استوری مهدی آذربایجانی مدیرعامل سپاهان و خبر از تلاش برای تمدید قرارداد ها

محمد کریمی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان یکبار دیگر در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان و پس از پیروزی مقابل ملوان به وضعیت قرارداد اعتراض کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این اولین مرتبه نیست که کریمی گلایه خود را نسبت به وضعیت قراردادش رسانه‌ای می‌کند. او یکبار دیگر هم در میانه این فصل از مسابقات لیگ برتر به اتمام قراردادش در پایان فصل اشاره کرده بود و اینکه باشگاه تمایلی برای تمدید با او نشان نداده است.

کریمی که یکی از بازیکنان بی‌حاشیه و اخلاق مدار فوتبال ایران به شمار می‌رود و همواره بر مسائل فنی متمرکز بوده و هست، بار دیگر پس از پیروزی سپاهان مقابل ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی نسبت به بی‌اعتنایی مدیران باشگاه اعتراض کرد و به نوعی جای گلایه در صورت جدایی‌اش باقی نگذاشت.

این صحبت‌های کریمی ساعاتی بعد با انتشار یک پست اینستاگرامی چند ثانیه‌ای از سوی مهدی آذربایجانی مدیرعامل جدید پاسخ داده شده و او در حالی که مقابل در رختکن ایستاده و به کاپیتان تیمش بابت پیروزی تبریک می‌گوید، ضمن تشکر از هواداران سپاهان و بازیکنان تیم که پاسخ حضور تماشاگران را داده‌اند از عزم خود برای حل مشکلات تیم و کسب بهترین نتایج نوشته است.

موضوع تمدید قرارداد با بازیکنان و حفظ شاکله اصلی تیم یکی از معضلات اصلی مهدی آذربایجانی مدیرعامل جدید سپاهان است که باید دید چقدر در انجام این ماموریت موفق عمل خواهد کرد.

کریمی ؛ استوری مهدی آذربایجانی مدیرعامل سپاهان و خبر از تلاش برای تمدید قرارداد ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *