بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انگیزه بالای این ستاره برای گلزنی برای سپاهان + عکس

علی‌اصغر اعرابی به دنبال به ثمر رساندن اولین گلش برای سپاهان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۳
اعرابی ؛ علی‌اصغر اعرابی به دنبال به ثمر رساندن اولین گلش برای سپاهان

هافبک تکنیکی سپاهان هنوز موفق به گلزنی با پیراهن این تیم نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی‌اصغر اعرابی هافبک تیم سپاهان در بازی‌های اخیر این تیم کم فروغ بوده و نتوانسته درخششی که در نیم فصل نخست در تیم شمس‌آذر قزوین داشت را تکرار کند و روند رو به رشد خود را در تیم سپاهان هم ادامه دهد.

اعرابی با عملکرد خوبی که در نیم فصل نخست داشت مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتری قرار گرفت و جذب تیم سپاهان شد تا این تیم یک وینگر تخصصی دیگر در اختیار داشته باشد اما تراکم بازیکن در این پست باعث شد تا اعرابی فقط در بازی با پیکان و نساجی از ابتدا در ترکیب سپاهان قرار بگیرد.

او از زمانی که به سپاهان پیوست 10 بازی به عنوان جانشین و 2 بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت و در تمامی این مسابقات نتوانست تاثیرگذاری مستقیمی روی گل‌های این تیم داشته باشد، او فقط در بازی جام حذفی مقابل تیم سابق خود شمس‌آذر توانست یک پاس گل ارسال کند.

اعرابی ؛ علی‌اصغر اعرابی به دنبال به ثمر رساندن اولین گلش برای سپاهان

اعرابی در تمرین تیم سپاهان در کنار دیگر بازیکنان این تیم آماده مصاف با هوادار شد و به نظر می‌رسد که در این مسابقه هم دقایقی فرصت حضور در زمین را داشته باشد و باید دید او در سه هفته پایانی می‌تواند گلزنی با لباس سپاهان را تجربه کند یا فصل را به شکل دیگری به پایان خواهد رساند.

اعرابی در نیم فصل نخست 2 گل و 3 پاس گل با پیراهن شمس‌آذر به نام خود ثبت کرده بود و در نیم فصل دوم این ارقام را افزایش نداد تا نیم فصل دوم با افت روبه‌رو شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *