بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب تراکتور در تقابل حساس با پیکان لو رفت + جزئیات

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل پیکان

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۹:۴۵
تراکتور ؛ ترکیب احتمالی تراکتور مقابل پیکان مشخص شد

تیم فوتبال تراکتور تبریز در چارچوب هفته بیست‌ و هشتم رقابت‌ های لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی مقابل پیکان قرار می‌ گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و پیکان در چارچوب هفته بیست‌ و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، امروز از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

هر دو تیم شرایط متفاوتی در جدول لیگ برتر دارند. تراکتور با ۴۷ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و به دنبال جبران فاصله یک امتیازی با سپاهان رده سومی خواهد بود تا بتواند حداقل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) را بدست بیاورد. البته در صورت قهرمانی مس رفسنجان در جام حذفی این سهمیه تبدیل به پلی آف لیگ نخبگان می‌شود.

در مقابل پیکان با ۲۵ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد. جایی که آنها تنها ۳ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند و برای بقا در لیگ می‌جنگند. قطعا شکست در این دیدار می‌تواند شرایط آن‌ها را برای هفته‌های پایانی سخت‌تر کند.

تیم فوتبال تراکتور موفق شد در دیدار رفت با برتری ۲ بر صفر پیکان را در تبریز مغلوب کند. هر ۲ گل تی‌تی‌ها را در آن دیدار مهدی عبدی به ثمر رساند. او به عنوان بازیکن جانشین در دقیقه ۶۷ وارد میدان شد و موفق شد با دبل در این دیدار، تبدیل به مهاجم امید بخش برای هوادران پرشور تبریزی در ادامه فصل شود. عبدی که به صورت قرضی در ابتدا فصل از پرسپولیس راهی تبریز شد، شروع خیلی خوبی در لباس تی‌تی‌ها داشت، اما رفته رفته این بازیکن بعد از خرید رحمان جعفری در نیم فصل به بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد.

در بین بازیکنان دو تیم چهره‌های حضور دارند که سابقه پوشیدن لباس حریف را دارند. مهدی شیری و سیامک نعمتی در زمان سرمربیگری مجید جلالی در پیکان حضور داشتند و با توجه به عملکرد فوق‌العاده‌ای که در آن زمان از خود به نمایش گذاشتند، هر ۲ نفر آن‌ها راهی پرسپولیس برانکو شدند تا اسم و رسمی را برای خود بدست بیاورند و حالا در لباس تراکتور باید یک‌بار دیگر مقابل پیکان بازی کنند.

در مقابل سامان نریمان جهان، محمدامین اسدی و حامد پاکدل سابقه حضور در تراکتور را دارند که قطعا سامان نریمان جهان که محصول آکادمی تراکتور است و حامدپاکدل مهاجم فصل گذشته این تیم که پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور هرگز از او رضایت نداشت تا در شرایطی عجیب از این تیم جدا شود، انگیزه بالایی برای این دیدار دارند.

تراکتور برای این دیدار شجاع خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. کاپیتان تی‌تی‌ها با دریافت کارت قرمز مقابل گل‌گهر، نمی‌تواند تراکتور را در این دیدار همراهی کند. با این تفاسیر به نظر می‌رسد حمید مطهری در این دیدار نیز تراکتور را با آرایش ۳-۳-۴ روانه میدان کند. حسین پورحمیدی در چهارچوب دروازه این تیم قرار می‌گیرد و به دنبال ثبت هفدهمین کلین‌شیت فصل خود است.

در غیاب شجاع خلیل‌زاده و با توجه به اینکه محمد حسینی نیز به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و مطهری قصد ندارد روی این بازیکن ریسک کند و میلاد کر در کنار عارف آقاسی زوج خط دفاعی تراکتور را در این دیدار تشکیل می‌دهند.

مهدی شیری در جناح راست و سعید کریم‌آذر در جناح چپ، خط دفاعی تراکتور را تکمیل می‌کند. سیدمهدی حسینی، صفا هادی و ریکاردو آلوز مثلت خط میانی را تشکیل می‌دهند؛ جایی که به نظر می‌رسد صفا هادی عقب‌تر از ریکاردو و حسینی به عنوان تک هافبک‌ دفاعی این تیم، در میانه میدان بازی کند. گوستاوو واگنین در جناح راست و مهدی هاشم‌نژاد در جناح چپ، پشت سر رحمان جعفری ۱۱ بازیکن منتخب مطهری را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل پیکان به شرح زیر است:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، سعید کریم‌آذر، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و صفا هادی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *