بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بایرن مونیخ علاقه مند به جذب ستاره بارسلونا

بایرن مونیخ به دنبال جذب فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۳۱
دی یونگ ؛ بایرن مونیخ به دنبال جذب فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا

بایرن مونیخ به صورت جدی شرایط فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، را زیر نظر دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دی یونگ در چند فصل اخیر عملکرد درخشان و قابل قبولی را در ترکیب بارسلونا ارائه کرده است اما شرایط او در این فصل و مصدومیت‌های متعددش باعث شد که نتواند رضایت مدیران و کادر فنی این تیم را جلب کند.

مدیران بارسلونا پیش از این هم تصمیم به فروش این بازیکن گرفته بودند و حتی گفته شده بود که با منچستریونایتد به توافق قطعی رسیده بودند اما او حاضر نشد بارسا را ترک کند و همچنان به حضورش در این تیم ادامه داد. رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر خبر داده بودند که بارسا بار دیگر به فکر فروش او افتاده است.

حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که مدیران باشگاه بایرن مونیخ به صورت جدی در حال بررسی شرایط او در بارسلونا هستند و علاقه زیادی به انتقال این بازیکن به بوندسلیگا دارند و این احتمال وجود دارد که به زودی مذاکرات اولیه را آغاز کنند.

این در حالی است که بارسلونا امروز اعلام کرد که ژاوی از هدایت این تیم برکنار شده و انتظار می‌رود که به زودی هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود و شاید تصمیم او درباره دی یونگ متفاوت باشد. هرچند شرایط مالی بارسا باعث شده است که آنها چاره دیگری جز فروش چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *