بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری اسطوره پرسپولیس از برگ برنده سرخ ها مقابل استقلال خوزستان

اسماعیل حلالی : هواداران برگ برنده پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان خواهند بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۸:۱۰
اسماعیل حلالی : هواداران برگ برنده پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان خواهند بود

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس گفت : هواداران برگ برنده پرسپولیس در این مسابقه خواهند بود چرا که در این شرایط حساس و پر استرس آن‌ها می‌توانند بهترین حامی شاگردان اوسمار باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار آینده سرخ‌پوشان مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت:

یکی از ۳ فینال پیش روی پرسپولیس مقابل همین استقلال خوزستان است. بازی سختی را مقابل این تیم اهوازی داریم و بیشترین امیدمان به حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه است.

وی در ادامه گفت:

این بازی برای استقلال خوزستان حکم مرگ و زندگی دارد و کادر فنی به همراه بازیکنان این تیم به خوبی به این موضوع اشراف دارند. به نظرم ابتدای مسابقه متعادل پیش می‌رود و ۲ تیم سعی بر شناخت نقطه ضعف‌های همدیگر دارند. اگر پرسپولیس در همان نیمه اول دروازه آبی‌های اهواز را باز کند تا پایان می‌تواند برنده این مسابقه شود. هواداران برگ برنده پرسپولیس در این مسابقه خواهند بود چرا که در این شرایط حساس و پر استرس آن‌ها می‌توانند بهترین حامی شاگردان اوسمار باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با داوری هفته‌های پیش رو، تصریح کرد:

دوست ندارم در این مقطع درباره این مسائل صحبت کنم، اما سوت‌های داوران در این فصل اکثراً به ضرر پرسپولیس بوده است. همواره به این امید داشتیم که همه چیز در مستطیل سبز رخ دهد، اما به وضوح دیدیم که ۲ نفر از مسئولان رده بالای فوتبال فساد‌های گسترده‌ای را ایجاد کردند. بهترین راهکار در این مقطع از لیگ این بود که VAR را برای ۳ بازی پایانی لیگ وارد می‌کردند تا بازیکنان با تمرکز بیشتری به مسابقات ادامه دهند. متأسفانه ۲ تیم ریشه‌دار لیگ برتر در آستانه سقوط قرار دارند و امیدوارم به ناحق به لیگ یک سقوط نکنند.

حلالی با بیان اینکه فوتبال ما از لحاظ ساختار حرفه‌ای نیست، عنوان کرد:

متأسفانه فوتبال ما حرفه‌ای نیست و در حد همان آماتور پیش می‌رود. لیگ ما فقط اسم حرفه‌ای بودن را یدک می‌کشد. منصفانه بگویم که در بحث قرارداد‌ها واقعاً حرفه‌ای هستیم و بازیکنان به صورت حرفه‌ای پول می‌گیرند و به صورت آماتور در زمین بازی می‌کنند. متأسفانه لیگ ایران مسیر خوبی را پیش نگرفته و از لحاظ امکانات در مقایسه با بسیاری از کشور‌ها عقب هستیم. زمین چمن، تجهیزات مناسب و… از جمله امکانات پیش پا افتاده‌ای هستند که باشگاه‌های معدودی در ایران از آن برخوردار هستند. برای پیشرفت در آسیا باید این مشکلات رفع شود.

وی در ارتباط با بیراهه رفتن فوتبالیست‌های جوان، متذکر شد:

متأسفانه فوتبال ما به سمتی پیش می‌رود که جوانانمان الگوی خوبی ندارند و روز به روز به بیراهه می‌روند. باید مراقب استعداد‌هایی که در فوتبال حرفی برای گفتن دارند باشیم، زیرا آن‌ها سرمایه‌های فوتبال هستند و در آینده می‌توانند تیم ملی ایران را در جوامع بین‌الملل سربلند کنند. برنامه‌ای که در تلویزیون به عنوان ستاره ساز پخش شد تنها یک شو بود و برای این بود که مردم در شب‌های عید وقتشان را بگذرانند. متأسفانه هیچ کدام از آن‌ها استعدادیابی نشدند و پس از آن چیزی حدود ۹۹ درصد آن‌ها رها شدند و یا به بیراهه رفتند. با این شیوه به نظر من فوتبال ایران تا چند سال آینده ستاره‌ای نخواهد داشت.

حلالی در پایان با بیان اینکه باید تنها منتظر لغزش از سوی استقلال باشیم، خاطرنشان کرد:

ما به طور کل باید تنها تمرکزمان را روی نتایج خودمان بگذاریم و بدون توجه به نتایج استقلال در ۳ بازی پیش رو تمام تلاشمان را بکنیم تا ۹ امتیاز ممکن را کسب کنیم و در پایان اگر استقلال لغزش داشت که قهرمانیم، اما اگر آن‌ها نتایج لازم را به دست آوردند پس به این نتیجه می‌رسیم که آن‌ها هم تلاش خود را انجام دادند و شایستگی قهرمانی را داشتند. امیدوارم که در پایان نام پرسپولیس روی جام قهرمانی حک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *