بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پدری یا گاوی؟ انتخاب ژاوی سیمونز کدام بازیکن بارسلونا است؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۱:۴۱

طرفداری | باشگاه بارسلونا همچنان با مشکلات مالی دست به گریبان است، اما این موضوع مانع از آن نشده است که مدیران این باشگاه به دنبال راهکارهای خلاقانه‌ای برای جذب بازیکنان رده بالا باشند.

سال گذشته، با وجود کمبود نقدینگی، بارسلونا ژائو فلیکس و ژائو کانسلو را به صورت قرضی به خدمت گرفت. حال که به پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2024 نزدیک می‌شویم، مدیران بارسا چشم به جذب یک استعداد سابق لاماسیا، ژاوی سیمونز دوخته‌اند و انتظار می‌رود او هم به صورت قرضی به این تیم ملحق شود. از هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا در این تابستان پیش‌رو پرسیده شد که او از بین گاوی و پدری کدام بازیکن را انتخاب می‌کند؟

پدری یا گاوی؟

زمانی که از ژاوی سیمونز پرسیده شد که بین گاوی و پدری یکی را انتخاب کند، او ابتدا با پاسخ “هر دو” سعی کرد به نوعی پاسخِ دیپلماتیکی بدهد. اما با اصرار به اینکه او فقط باید یکی را انتخاب کند، سیمونز با لحنی طنزآمیز “گاوی” را به دلیل دوستی‌شان به عنوان گزینه خود برگزید. سیمونز گفت:

گاوی، چون او دوست من است.

گاوی و ژاوی سیمونز در رده‌های پایه لاماسیا با هم رشد کرده‌اند و به همین دلیل دوستی دیرینه‌ای با هم دارند. یک سال پیش، این بازیکن هلندی در مصاحبه‌ای به دوستی خود با گاوی در دوران حضورشان در آکادمی بارسا هم اشاره کرده بود.

من گاوی را از زمانی که در لامسیا بودم می‌شناسم، همیشه رابطه خیلی خوبی با او داشتم، اما او یک سال از من کوچکتر بود.

مصمم به پیوستن به بارسلونا

در حالی که چندین باشگاه بزرگ اروپایی از جمله بایرن مونیخ و برخی دیگر از غول‌های لیگ برتر انگلیس علاقه‌مند به جذب این ستاره 21 ساله هستند، سیمونز فقط بارسلونا را می‌خواهد. پاری سن ژرمن به او گزینه انتخاب مقصد بعدی خود را به صورت قرضی داده است و انتخاب این بازیکن هم واضح است. سیمونز نه تنها مشتاق بازی برای باشگاه دوران بچگی‌اش است، بلکه فرصت بازگشت به جمع دوستان دوران کودکی خود، گاوی، آلخاندرو بالده و فرمین لوپز هم انگیزه دیگری برای او محسوب می‌شود. با توجه به اینکه بارسلونا هم نظر مثبتی روی او دارد، بازگشت این ستاره سابق آکادمی دیگر یک رویا نیست.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *