بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره سپاهان به دنبال تکرار درخشش برابر هوادار + عکس

برایان دابو بازیکن سپاهان به دنبال تکرار درخشش برابر تیم هوادار

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۱
دابو ؛ برایان دابو بازیکن سپاهان به دنبال تکرار درخشش برابر تیم هوادار

برایان دابو در بازی رفت مقابل هوادار بهترین عملکرد فصل‌اش را ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برایان دابو هافبک بورکینافاسویی سپاهان به یکی از بازیکنان ثابت تیم سپاهان تبدیل شده که با توجه به ترافیک شدیدی که در خط هافبک این تیم وجود دارد انتخاب اول مورایس برای حضور در زمین است و در نقش‌های مختلف برای این تیم به میدان می‌رود.

هافبک باتجربه سپاهان نقش محوری در این تیم دارد و بیشتر در میانه میدان و یک سوم دفاعی سپاهان حضور دارد و اکثر توپ‌ها به او ختم می‌شود تا بازیسازی از عقب زمین را انجام دهد و ریتم بازی سپاهان را در دست بگیرد، توانایی دابو در ارسال پاس‌های بلند و کوتاه باعث شده تا مورایس ریتم‌بازی تیم‌اش را به این بازیکن بسپارد، البته او در طول فصل برخلاف توانایی های فنی خوبی که دارد تمرکز کافی را نداشته و ضریب‌ پاس‌های اشتباه و عدم تمرکز در فوتبال او به وضوح دیده می‌شود.

این بازیکن در مقطعی از فصل در پست دفاع وسط هم به میدان رفت تا مورایس بار دیگر نشان دهد که به این هافبک خوش قد و قامت اعتقاد ویژه ای دارد و از او در روزهایی که بازیکنانش را در اختیار ندارد از او در پست‌های دیگر هم استفاده می‌کند.

دابو در طول فصل موفق به گلزنی نشده است و بهترین نمایشش را در بازی رفت مقابل هوادار ارائه کرد، او در آن مسابقه 2 پاس گل ارسال کرد و همین مسابقه اولین و آخرین بازی بود که دابو نقش‌آفرینی مستقیمی روی گل‌های سپاهان داشته است.

بعد از گذشت یک نیم فصل کامل دابو به احتمال زیاد در ترکیب اصلی امروز سپاهان قرار خواهد گرفت و می‌تواند عملکرد خوبش در بازی رفت را مقابل هوادار تکرار کند و بعد از گذشت 12 مسابقه ای که به میدان رفت مجدد برای سپاهان تاثیرگذار باشد.

دابو ؛ برایان دابو بازیکن سپاهان به دنبال تکرار درخشش برابر تیم هوادار

دیدار سپاهان و هوادار امروز ساعت 19:45 در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *