بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خواننده پاپ استقلالی: مطئنم جام آبی‌ست/ نکونام با این بضاعت شاهکار کرد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۸:۲۹

حمید عسکری خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص شانس استقلال برای قهرمانی گفت: استقلال شانس اول قهرمانی است و حقش است که به جام برسد. این تیم شرایط سختی را در لیگ سپری کرد و با توجه به وضعیتی که در نقل و انتقالات داشت، بهترین نتایج را گرفت و به نظرم باید جام آبی شود.

حمید عسکری با حمایت از نکونام اظهار داشت: نکونام بهترین نتایج را در استقلال گرفته. با این بضاعتی که استقلال دارد او در این تیم شاهکار کرده است و حتی اگر خدای نکرده استقلال قهرمان هم نشود، چیزی از ارزش‌های نکونام کم نمی‌شود. او فراتر از انتظارات نتیجه گرفت و مطمئنم اگر بازیکنانش را گرفته بودند، با اختلاف چند هفته جلوتر استقلال را قهرمان می‌کرد.

وی در خصوص گل بلانکو به ذوب آهن اظهار داشت: تا به حال در لیگ ایران چنین گلی را ندیده بودم. او فوق العاده حرفه‌ای کار کرد و خوشبختانه هر چه هم که می‌گذرد توانایی های این بازیکن بیشتر دیده می‌شود.

این هنرمند در پایان گفت: الان قهرمانی دست استقلال است و اگر در ۴ بازی باقی مانده برنده باشد، هیچ تیمی نمی‌تواند به صدر برسد. امیدوارم استقلال هر ۴ بازی را ببرد تا یک جشن باشکوه قهرمانی را به پا کند.

بیشتر بخوانید: ادعای سرمربی سابق استقلال: پرسپولیس به خاطر اشتباهات داوران ۱۴ امتیاز بیشتر گرفته!/ استقلال همین حالا هم قهرمان لیگ است

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *