بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلونسو: آتالانتا شایسته قهرمانی بود؛ حس من به بازیکنانم تغییر نمی‌کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۲:۰۹

طرفداری | ژابی آلونسو به نمایش ضعیف بایرلورکوزن در فینال لیگ اروپا اشاره کرد.

جدال تیم‌های آتالانتا و بایرلورکوزن در فینال لیگ اروپای فصل 24-2023 با پیروزی 3-0 و قهرمانی آبی‌ومشکی‌ها به پایان رسید. آتالانتا با ارائه نمایشی کاملاً برتر و به لطف درخش مثال‌زدنی آدمولا لوکمن، حکم شکست‌ِ تیم شکست‌ناپذیر ژابی آلونسو را امضاء کرد. رویای فتح سه گانه برای لورکوزن به پایان رسید و آن‌ها پس از 51 بازی، بالاخره شکست خوردند. 

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن در مصاحبه بعد از بازی، ضمن اذعان به عملکرد دور از انتظار بایرلورکوزن در جدال امشب، به آتالانتا بابت قهرمانی لیگ اروپا تبریک گفت. در ادامه، صحبت‌های آلونسو را به نقل از RTL و TNT Sport می‌خوانید:

آتالانتا 3-0 بایرلورکوزن؛ عروج جاودانه الهه‌های برگامو، «نورلوزن» به تاریخ پیوست! ما باید بپذیریم که آتالانتا بهتر بازی کرد و سزاوار قهرمانی بود. خوب بازی نکردیم و مشکلات زیادی داشتیم. امروز، روز بد ما بود. این که این اتفاق در یک بازی بزرگ افتاده دردناک است، اما باید آن را بپذیریم. بازی مقابل آتالانتا دشوار بود. ما نتوانستیم از فشار اولیه آنها عبور کنیم. هر موقع که حمله می‌کردیم، آنها به خوبی حمله ما را پاسخ می‌دادند. شکست بخشی از فوتبال است. باخت امشب باعث نمی‌شود تفکرات یا قدردانی من از بازیکنانم کم شود. این اتفاقی است که در فوتبال رخ می‌دهد. امروز روز ما نبود. اینکه چطور با این شکست کنار بیاییم، چالش اصلی و محکی جدی برای ما خواهد بود.

ما برای سپری کردن یک روز بد، برنامه‌ریزی نکرده بودیم. اوضاع آنطور که می‌خواستیم اصلا خوب پیش نرفت. شمار در بازی با آتالانتا باید در خیلی چیزها خوب باشید: نبردهای تن به تن، دوئل‌ها و … . ما توپ را به موقعیت مناسب منتقل نمی‌کردیم تا بتوانیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم، در حالی که آتالانتا این کار را خیلی خوب انجام داد. مشکل ما فقط تاکتیک نبود. آنها به صورت فردی و همچنین تیمی از ما بهتر بودند. نتوانستیم به بازی برگردیم و آن را جبران کنیم. روند بدون شکست ما به پایان رسید، اما به آتالانتا تبریک می‌گویم. آنها مستحق آن بودند. و چیز دیگری برای گفتن نیست. باید از این بازی درس بگیریم. این که در یک روز بزرگ مانند امروز، این اتفاق می‌افتد دردناک است، اما ما در روز شنبه فینال دیگری داریم و سعی می‌کنیم از امروز درس بگیریم.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *