بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره استقلال به دیدار مقابل نساجی مازندران + عکس

علیرضا اکبرپور : نباید تمام تمرکزمان را روی دیدار با نساجی مازندران بگذاریم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۰
علیرضا اکبرپور : نباید تمام تمرکزمان را روی دیدار با نساجی بگذاریم

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال گفت : شاگردان نکونام یک آزمون بسیار سخت را مقابل نساجی در قائمشهر سپری خواهند کرد نباید به این فکر کرد که تنها چالش ما فقط مقابل نساجی مازندران است بلکه به جز آن مقابل ۲ تیم چالش برانگیز دیگر هم بازی خواهیم داشت. 

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال درباره دیدار آینده استقلال مقابل نساجی در هفته بیست‌ و هشتم، اظهار داشت:

شاگردان نکونام یک آزمون بسیار سخت را مقابل نساجی در قائمشهر سپری خواهند کرد. نباید به این فکر کرد که تنها چالش ما فقط مقابل نساجی مازندران است بلکه به جز آن مقابل ۲ تیم چالش برانگیز دیگر هم بازی خواهیم داشت. 

وی ادامه داد:

حال که شرایط لیگ حساس شده و بازی‌ها فشرده برگزار خواهد شد باید برنامه‌ریزی دقیقی برای انجام رقابت‌ها داشته باشیم. وقتی پرسپولیس می‌برد بازی استقلال مقابل حریفش به یک فینال تبدیل می‌شود. هر ۲ تیم نمی‌خواهند تلاش‌هایشان تا به اینجای لیگ بی‌نتیجه بماند. بازی با نساجی ۶ امتیاز برای استقلال خواهد داشت، زیرا این تیم مثل گذشته نخواهد بود و تحت هدایت الهامی به یک بلوغ تاکتیکی جدیدی رسیده است. با این حال نباید تمام تمرکزمان را روی دیدار با نساجی بگذاریم و باید این موضوع را در نظر بگیریم که ۲ بازی حساس مقابل گل‌گهر و پیکان خواهیم داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با مسیر قهرمانی آبی‌پوشان در این فصل، عنوان کرد:

تا به اینجا قهرمانی در دستان استقلال است و همه چیز به آنها بستگی دارد. پرسپولیس قدم به قدم بیخ گوش استقلال حرکت می‌کند و به دنبال لغزش از سوی شاگردان نکونام هستند. شرایط لیگ حساس شده و با توجه به اتفاقات ناگواری که رخ داده باعث شده بازی‌ها به صورت فشرده برگزار شود و کادر فنی باید در این مقطع حرفه‌ای عمل کند و با یک برنامه‌ریزی دقیق ۳ بازی باقیمانده را مدیریت کنند.

بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال در رابطه با داوری‌های مسابقات در لیگ‌های مختلف ایران، متذکر شد:

شرایط داوری در مسابقات فوتبال ایران اسفناک است. لیگ ما به هیچ عنوان حرفه‌ای نیست و بیشتر جنبه آماتور دارد. VAR تنها چاره نجات فوتبال است. فقط آوردن کمک داور ویدویی در فوتبال کافی نیست بلکه داوران باید به خوبی توجیه شوند و آموزش‌های لازم را در سطح بین‌المللی ببینند. فوتبال ما متأسفانه روی پول می‌چرخد و به همین دلیل زیبایی‌های خودش را از دست داده. ما در گذشته گم شده‌ایم و به دنبال بازی‌های جذاب و زیبای سال‌های گذشته هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد:

متأسفانه در فوتبال ایران هیچ پیشرفتی وجود ندارد و به سختی یک استعداد ناب کشف می‌شود. اگر مدیریت خوب باشد بازیکنان پیشرفت می‌کنند نه اینکه مثل اکنون بازیکنان را در قهوه‌خانه در حال قلیان کشیدن ببینیم. این مسائل فوتبال ما را آماتور می‌کند. حال این شرایط را با نوع زندگی رونالدو مقایسه کنید آنگاه متوجه می‌شوید که فوتبال حرفه‌ای چگونه است و یک بازیکن چگونه به اوج می‌رسد. از نظر من بازیکنان جوان باید الگوی خود را به خوبی انتخاب کنند.

اکبرپور در پایان درباره تیم تحت هدایت خود رخش خودروی تبریز، خاطرنشان کرد:

خدا را شکر ما تیم جوانی داریم و به خوبی در حال پیشرفت هستیم. اما واقعیت این است که لیگ دسته‌های پایین‌تر از نظر داوری در سطح بسیار ضعیفی قرار داریم. درگیری‌هایی که صورت می‌گیرد همگی جای تأمل دارد. داوران ما متأسفانه تجربه کافی را ندارند و با یک درگیری کوچک قافله را می‌بازند. امیدوارم این شرایط رو به بهبود برود و حداقل این اتفاقات عمدی نباشد بلکه سهوی باشد.

علیرضا اکبرپور : نباید تمام تمرکزمان را روی دیدار با نساجی بگذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *