بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیولی بالاخره از میلان اخراج می شود !

باشگاه میلان روز یکشنبه پیولی را اخراج می کند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۹
میلان ؛ باشگاه میلان روز یکشنبه پیولی را اخراج می کند

باشگاه میلان به استفانو پیولی اطلاع داده که در بازی مقابل سالرنیتانا‌ برای آخرین بار روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلان امروز به استفانو پیولی اطلاع داده که او اخراج خواهد شد و بازی روز شنبه مقابل سالرنیتانا، آخرین حضور او روی نیمکت این تیم خواهد بود.

دانیله لونگو، خبرنگار کالچومرکاتو، خبر داد که این تصمیم بعد از ظهر امروز، به ایجنت پیولی اطلاع داده شد. والریو جیوفریدا امروز به عنوان ایجنت پیولی با مدیران باشگاه دیدار کرد.

این گمانه‌زنی از هفته‌ها قبل پخش شده بود و جای تعجب هم نداشت، چون مدت زیادی است که اخبار گوناگونی درمورد سرمربی بعدی میلان وجود داشت. مطابق آخرین اخبار، انتظار می‌رود پائولو فونسکا جایگزین او شود.

حداقل این خبر به این معنی است که هواداران و بازیکنان می‌توانند در آخرین بازی فصل با پیولی در ورزشگاه سن سیرو خداحافظی کنند. میلان کسب مقام دوم را قطعی کرده است.

قرارداد پیولی تا ژوئن 2025 اعتبار دارد، بنابراین اگر او بخواهد در تابستان امسال به تیم دیگری منتقل شود، هنوز جزئیاتی وجود دارد که باید در گفتگو با مدیران باشگاه بررسی شود، یا میلان باید به پرداخت حقوق این مربی ادامه دهد.

این مربی 58 ساله در اکتبر 2019 با اخراج مارکو جامپائولو فعالیتش را آغاز کرد و روسونری را به یک قهرمانی غیرمنتظره در فصل 22-2021 رساند. او فصل گذشته نیز به آن‌ها کمک کرد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند، اما در فصل جاری هیچ دستاوردی نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *