بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توپ طلای 2024 را هم مسی برنده می شود !

دومنک کارشناس ال‌چیرینگیتو : مسی شانس بردن نهمین توپ طلای خود را دارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۸
وینیسیوس ؛ دومنک : مسی شانس بردن نهمین توپ طلای خود را دارد

یکی از کارشناسان ال‌چیرینگیتو هنوز معتقد است لیونل مسی شانس بردن نهمین توپ طلای خود را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که گمانه‌زنی‌ها در مورد توپ طلای وینیسیوس و جود بلینگام است و حتی بعد از خداحافظی تونی کروس برخی معتقدند او نیز شانس خواهد داشت. کیم دومنک، کارشناس نزدیک به بارسلونا، اعتقاد دارد نباید شانس لیونل مسی را نادیده گرفت.

فوق ستاره آرژانتینی با هشت توپ طلا، تابستان گذشته فوتبال اروپا را ترک کرد و به اینتر میامی رفت. با دور شدن از سطح اول فوتبال اروپا دیگر کمتر کسی برای او شانس توپ طلا قائل است اما دومنک عقیده دیگری دارد.

در برنامه دیشب ال‌چیرینگیتو، بحث بر سر گزینه‌های اصلی توپ طلا بود و اکثریت معتقد بودند وینیسیوس با قهرمانی احتمالی رئال در لیگ قهرمانان این جایزه را بالاتر از بلینگام خواهد برد. کروس نیز در صورت قهرمانی با رئال و نیز آلمان (یورو 2024) شانس خوبی خواهد داشت، ولی دومنک ادعا کرد اگر مسی با آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا قهرمان شود و با اینتر میامی نیز لیگ آمریکا را فتح کند، توپ طلا به او خواهد رسید. ادعایی که حیرت حاضران در برنامه به خصوص کارشناسان رئالی را به دنبال داشت.

لازم به ذکر است که سال گذشته نیز رسیدن توپ طلا به لیونل مسی بحث‌های فراوانی را به دنبال داشت. در جدیدترین رنکینگ توپ طلا نیز وینیسیوس، بلینگام و کروس در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *