بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برخلاف شایعات این ستاره در بارسلونا می ماند !

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا : فصل بعدی هم در بارسا می‌مانم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۵
لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا : فصل بعدی هم در بارسا می‌مانم

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا، تایید کرد که قصد جدایی ندارد و فصل بعدی هم در بارسا می‌ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روبرتو لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا‌، به شایعات پیرامون آینده‌اش واکنش نشان داد و تایید کرد به دنبال کسب عناوین بیشتری به همراه آبی اناری پوشان است.

این مهاجم لهستانی، به عنوان سفیر جدید جهانی برند تجاری بازی‌های ویدیویی G2A، امروز بیش از دو ساعت را صرف صحبت با رسانه‌ها کرد و با موندودپورتیوو هم گفتگویی داشته است.

او در پاسخ به این سوال که آیا از کسب عنوان نایب قهرمانی لالیگا رضایت دارد یا خیر، گفت:

“در این فصل آرزوی مقامی بهتر از مقام دوم را داشتیم، مطمئنم که می‌توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم، اما اکنون دوست داریم برای فصل آینده آماده شویم. می‌دانیم که پتانسیل بالایی در تیم داریم، بازیکنان بسیار خوبی داریم و می‌توانیم بازی‌های بیشتری را ببریم و در فصل آینده عناوینی کسب کنیم. همچنین می‌توانم گل‌های بیشتری نسبت به فصل گذشته و حتی دو فصل گذشته بزنم چون از نظر بدنی احساس بسیار خوبی دارم.”

تجربه بازی با بازیکنان جوان؟

امسال ما با بازیکنان جوان زیادی بازی کرده‌ایم و فکر می‌کنم این یک تجربه عالی برای آن‌ها بوده است. این تجربه برای فصل آینده، هم برای جوانان و هم برای کل تیم، به ما کمک می‌کند در بازی‌هایی که امسال شکست خورده‌ایم، پیروز شویم. ما باید یاد بگیریم اگر بازی‌هایی وجود دارد که نمی‌توانیم در آن برنده شویم، تلاش کنیم که در آن شکست نخوریم. بدون همان امتیازات ما در لالیگا دوم شده‌ایم. مطمئنم اگر روی خودمان تمرکز کنیم، می‌توانیم مطمئناً به عناوین در لالیگا و لیگ قهرمانان فکر کنیم، هرچند در آنجا هم به شانس بستگی دارد.

چرا بارسا امسال جام نگرفت؟

وقتی به لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کنم، فقط به یک بازی فکر می‌کنم، بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن. فکر می‌کنم این تجربه برای ما بسیار مهم است. اکنون هضم آن دشوار است اما فکر کردن به آینده می‌تواند بسیار مهم باشد. در لیگ، مادرید بازی‌های زیادی را بدون بازی خوب برده و فکر می‌کنم این چیزی است که فصل آینده باید آن را ارتقا دهیم.

آیا لواندوفسکی فصل آینده برای بارسا بازی خواهد کرد؟

بله، البته، برای من بسیار واضح است. می‌خواهم عناوین زیادی را با بارسلونا به دست بیاورم و مطمئنم که فصل آینده می‌توانیم قوی‌تر بازی کنیم و همچنین عناوینی کسب کنیم. من همیشه بهترین‌ها را می‌خواهم، نه تنها برای خودم، بلکه برای هم تیمی‌هایم و مطمئنم که این تیم می‌تواند در فصل آینده عناوین را کسب کند، چون هر روز می‌بینم که چه کاری انجام می‌دهیم و برای من مهمتر است چون یک باشگاه است که من آن را در قلبم دارم. می‌خواهم کارهای زیادی برای تیم و باشگاه انجام بدهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *