بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای سرمربی آبی ها

حمیدرضا بابایی : بردهای اقتصادی نیز نوعی تاکتیک به شمار می‌ رود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۲
حمیدرضا بابایی : بردهای اقتصادی نیز نوعی تاکتیک به شمار می‌ رود

حمیدرضا بابایی پیشکسوت استقلال گفت : بازیکنان استقلال از نظر من روحیه و انگیزه خوبی دارند و این بردهای اقتصادی نیز نوعی تاکتیک به شمار می‌رود چرا که شما تلاش می‌کنید و گلی را به ثمر می‌رسانید و از آن گل حفاظت می‌کنید مورینیو هم زمانی در رئال مادرید چنین تاکتیکی را در تیمش اجرا می‌کرد و موفق بود. 

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمیدرضا بابایی پیشکسوت استقلال درباره دیدار آینده استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌ و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت:

نساجی سخت‌ترین چالش استقلال برای رسیدن به قهرمانی است به طوری که پیروزی در این مسابقه ۹۰ درصد مسیر قهرمانی را هموار می‌کند. استقلال در قائمشهر کمی غریب است.

وی ادامه داد:

نساجی با ساکت الهامی از لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار گرفته و نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته‌ است. از لحاظ مهره هر ۲ تیم تقریباً در یک سطح هستند، اما استقلال دست بالاتر را دارد. قرمزهای قائمشهری در چند بازی آخرشان نتایج خوبی کسب کردند و عزمشان را جزم کرده‌اند تا از قعر جدول و سقوط به لیگ دسته اول فاصله بگیرند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با انگیزه و روحیه آبی‌پوشان، تصریح کرد:

ابتدا شهادت رئیس جمهور ایران را به جامعه ورزش تسلیت می‌گویم. در هر صورت اتفاق ناگواری است و تعویق رقابت‌ها امری طبیعی بود. از نظر من فشردگی بازی‌ها قطعاً روی کیفیت بازیکنان تاثیر می‌گذارد، اما این بستگی به تبحر کادرفنی دارد که چگونه این موضوع را کنترل کند. بازیکنان از نظر من روحیه و انگیزه خوبی دارند و این بردهای اقتصادی نیز نوعی تاکتیک به شمار می‌رود چرا که شما تلاش می‌کنید و گلی را به ثمر می‌رسانید و از آن گل حفاظت می‌کنید. مورینیو هم زمانی در رئال مادرید چنین تاکتیکی را در تیمش اجرا می‌کرد و موفق بود. 

بابایی با بیان اینکه امروزه بدون ترس تخلف می‌کنند و کسی کاری به کارشان ندارد، عنوان کرد:

چندین دهه است که فساد در فوتبال ایران بیداد می‌کند و اکنون هم وجود دارد و قطعاً در آینده نیز پابرجا خواهد ماند. در گذشته نیز این موضوع را سریعاً به نوعی لاپوشانی می‌کردند و کسی نمی‌فهمید، اما امروزه بدون ترس کارشان را ادامه می‌دهند و به نوعی علنی شده. چند هفته گذشته عبدالله ویسی در نشست خبری با اشاره به اینکه باید مسئولان به برخی موارد داوری ورود کنند حرف بی‌جایی نبود. متأسفانه ۲ نفر از افرادی که فساد مالی در فوتبال ایجاد کردند فقط برکنار شدند و این درس عبرت نخواهد شد و باید برخوردهای سخت‌تری انجام شود. متأسفانه لیگ ما آماتور نیست بلکه آلوده است و اشخاصی به صورت چراغ خاموش باعث چنین افتضاحی شده‌اند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه بازی‌های آبی‌پوشان نسبت به پرسپولیس سخت‌تر است، خاطرنشان کرد:

روی کاغذ مسابقات پیش روی سرخپوشان دشوار خواهد بود، اما در واقع ۳ بازی پیش روی شاگردان نکونام از لحاظ جدولی سخت و دشوارتر است. تیم‌ گل‌گهر تیم خوبی است و هزینه زیادی برای بازیکنانش کرده است و همینطور تیم پیکان که در بازی پایانی غول مرحله آخر خواهد بود. امیدوارم بازیکنان دست در دست هم دهند و یک دل و همراه با کادر فنی پیش بروند و قهرمانی را از آن خود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *