بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خاطره تلخ ری میستریو از بازی با آندرتیکر؛ مثل سگ ترسیده بودم/ اخبارWWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۴:۰۵

ری میستریو، عضو تالار مشاهیر WWE به تازگی با حضور در یک پادکست از موضوعات مختلفی صحبت کرد که از جمله آنها می‌توان به خاطره تلخ او از اولین بازی برابر آندرتیکر اشاره کرد.

طرفداری | ری میستریو درباره نخستین تجربه رویارویی با آندرتیکر گفت:

اولین باری که با آندرتیکر مسابقه دادم کاسه چشم‌اش را شکستم! مثل سگ ترسیده بودم! من فنی دارم که هنگام اجرای آن از طناب بالایی روی سینه حریف میپرم و او را نقش بر زمین می‌کنم. فکر می‌کنم اتفاقی که افتاد این بود که وقتی به او برخورد کردم و هر دو به زمین افتادیم، باسنم به صورت او برخورد کرد. وقتی اولین بار با اسطوره‌ای مثل آندرتیکر در یک رینگ قرار بگیرید، فقط می‌خواهید انقدر خوب باشید که رضایت او را جلب کنید تا در پایان بگوید “بگذارید یک همکاری دیگر با او داشته باشم” می‌خواستم مطمئن شوم که او را مصدوم نکنم، چرا که این کاری است که ما انجام می‌دهیم. ما باید از هم حفاظت کنیم و با هم مبارزه کنیم، ما باید زنده بمانیم تا بتوانیم روز دیگری هم مبارزه داشته باشیم و باید از سلامت خود مطمئن شویم.

ری در ادامه درباره توانایی‌های عملکردی آندرتیکر در رینگ کشتی کچ گفت:

 یکی از بهترین‌هاست. من چندمرتبه این شانس را داشتم که با او در یک رینگ حاضر شوم و او یک حرفه‌ای واقعی بود. جزئیات کوچک هستند که تفاوت‌های بزرگ را رقم می‌زنند از جمله آنها می‌توان به تایمینگ، ترتیب و جنبه روانشناسی کار اشاره کرد. به ویژه هنگام همکاری با فردی مثل من که تفاوت سایزی چشم‌گیری وجود دارد؛ باید کاری انجام دهیم که هواداران تصور کنند ” اوه، او واقعا طرف را نقش بر زمین کرد” از‌ چنین جزئیاتی صحبت می‌کنم و او واقعا در چینش آنها استاد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *