بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به اوسمار ویرا

اردلان آشتیانی : شمس‌ آذر قزوین تنها بازی سخت پرسپولیس است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۶
اردلان آشتیانی : شمس‌ آذر قزوین تنها بازی سخت پرسپولیس است

اردلان آشتیانی پیشکسوت پرسپولیس گفت : از نظر من سخت‌ترین بازی پرسپولیس در این فصل مقابل شمس آذر خواهد بود و غیر‌قابل پیش‌بینی‌ترین بازی آن‌ها مقابل همین استقلال خوزستان است اگر برنامه درستی نداشته باشیم مقابل هر تیمی آسیب‌پذیر خواهیم بود. 

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اردلان آشتیانی پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار تیم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست‌ و هشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

از نظر من سخت‌ترین بازی پرسپولیس در این فصل مقابل شمس آذر خواهد بود و غیر‌قابل پیش‌بینی‌ترین بازی آن‌ها مقابل همین استقلال خوزستان است. اگر برنامه درستی نداشته باشیم مقابل هر تیمی آسیب‌پذیر خواهیم بود. 

وی ادامه داد:

استقلال خوزستان تیم خوبی است و فقط از لحاظ نفرات نسبت به پرسپولیس دست پایین‌تر را دارد. آبی‌های خوزستان یک سری بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت از دست داده و در این بازی با ترکیب ناقص مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند. پرسپولیس اگر نتواند در ورزشگاه آزادی مقابل یک تیم قعر جدولی نتیجه بگیرد شایسته قهرمانی نخواهد بود. شاگردان اوسمار در اهواز مقابل استقلال به خاطر کیفیت نامطلوب زمین ۲ امتیاز حساس را از دست دادند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تعویق رقابت‌ها و فشردگی آن‌ها تا پایان فصل، تصریح کرد:

به هر حال اتفاق ناگواری در ایران رخ داده و از نظر من اگر در هر کجای این جهان چنین اتفاقی می‌افتاد قطعاً مسابقات ورزشی آن برای چند روز لغو می‌شد. در هر صورت بازیکنان و باشگاه‌ها باید به این شرایط عادت کنند. در فوتبال اروپا و جهان رقابت‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شوند و اگر می‌خواهیم حرفه‌ای شویم باید به همین صورت پیش برویم. فکر نمی‌کنم ۴ روز تعویق اتفاق خاصی در روند آماده‌سازی تیم‌ها ایجاد کند بلکه به نوعی استراحت بیشتری هم داشته‌اند.

آشتیانی با بیان اینکه اتفاقات بسیار تلخی در فوتبال ایران رخ می‌دهد، عنوان کرد:

فساد در فوتبال ایران ریشه کرده و تا وقتی نظارتی نباشد هر فردی به خودش اجازه می‌دهد برای منافع شخصی خود یک ورزش را به تباهی بکشد. ۲ نفر از آن‌ها شناسایی و برکنار شدند و امیدوارم برای اینکه درس عبرت شود با آن‌ها به صورت قانونی برخورد شود. در لیگ دسته دوم اتفاقات بسیار تلخی رخ می‌دهد. دلال‌ها در این لیگ به نوعی سلطنت می‌کنند. متأسفانه نظارتی روی آن‌ها نیست، خیلی راحت بازیکن جابه‌جا می‌کنند و با دادن مبالغی داور مسابقه را می‌خرند و نتایج را با نظر خودشان کنترل می‌کنند. از نظر من باید یک پلیس فوتبال نیز شکل بگیرد تا دست چنین افرادی کوتاه شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در پایان با بیان اینکه ۳ بازی پیش رو حکم فینال را دارد، خاطرنشان کرد:

کار سختی در آینده خواهیم داشت و ۳ بازی که در حالت فشرده برگزار می‌شوند قطعاً روی کیفیت بازیکنان تاثیر می‌گذارد. شمس آذر تیمی است که به زعم من می‌تواند حداقل ۲ امتیاز را از پرسپولیس بگیرد. باید محتاطانه پیش رفت و بدون توجه به نتایج دیگر تیم‌ها امتیازات لازم را کسب کنیم و منتظر لغزش استقلال باشیم. به قهرمانی خوشبین هستم، اما اکنون چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *