بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از جانشین فوق ستاره پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال خوزستان

علی نعمتی جانشین عبدالکریم حسن در دیدار مقابل استقلال خوزستان

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۲۸
عبدالکریم حسن در دیدار مقابل استقلال خوزستان نیمکت نشین خواهد بود

سرمربی برزیلی پرسپولیس شاید مجبور باشد در بازی با استقلال خوزستان دست به یک تغییر اجباری بزند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عبدالکریم حسن مدافع پیشین تیم ملی فوتبال قطر که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع سرخ‌ پوشان اضافه شد، توانست عملکرد خوبی را از خود به ثبت برساند و حالا در بین سکوها محبوبیت خاصی را بین هواداران پرسپولیس کسب کرده است.

با توجه به تعویق افتادن بازی‌های لیگ برتر در هفته بیست و هشتم، این مدافع قطری با هماهنگی‌های صورت گرفته با کادرفنی و باشگاه پرسپولیس به دلیل تولد فرزندش ایران را به مقصد قطر ترک کرد و از غایبین بزرگ پرسپولیس در تمرینات این تیم در روزهای اخیر بود. حسن حالا پس از تولد فرزندش به ایران بازگشته و از روز چهارشنبه در تمرینات سرخ‌پوشان حاضر شده است.

با توجه به غیبت عبدالکریم حسن در تمرینات پرسپولیس در روزهای سرنوشت ساز فصل و همچنین فرصت کم این بازیکن برای شرکت در تمرینات و برنامه‌های تاکتیکی قرمزپوشان پیش از دیدار با استقلال خوزستان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، باید دید آیا اوسمار ویرا این مدافع قطری را در این دیدار خانگی از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار خواهد داد یا از علی نعمتی در این بازی استفاده خواهد کرد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابت‌ های لیگ برتر روز جمعه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *