بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کیلیان ام باپه از هم تشکر کرد به جز ناصر الخلیفی!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱:۲۱

طرفداری | کیلیان ام باپه سرانجام جدایی‌اش از پاری سن ژرمن را تایید کرد تا بازی برابر تولوز در لیگ 1 فرانسه آخرین بازی و خداحافظی او با هواداران در پارک دو پرنس باشد.

کیلیان ام باپه برای اولین بار در انظار عمومی اعلام کرد که در ماه ژوئن از پاری سن ژرمن جدا می‌شود. او یکشنبه با هواداران خداحافظی خواهد کرد. کیلیان ام باپه در ویدیویی 4 دقیقه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است علنا اعلام کرد که در پایان فصل از پاری سن ژرمن جدا می‌شود. نکته جالب‌توجه در ویدیوی خداحافظی ستاره فرانسوی به آن بخش مربوط می‌شود که او از همه تشکر کرد جز ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن!

ام باپه در تشکر از بازیکنان، کادر فنی و مدیریت پاری سن ژرمن گفت:

اول از همه می‌خواهم از هم تیمی‌هایم تشکر کنم. همه هم‌تیمی‌هایی که داشتم. همه مربیانم: اونای امری، توماس توخل، مائوریسیو پوچتینو کریستف گالتیه و لوییز انریکه. مدیران ورزشی باشگاه: لئوناردو و لوییس کمپوس که همیشه در کنار من بودند. تمام کارکنان باشگاه، کسانی که هیچکسی آنها را نمی‌بیند. نیروهای در سایه، فیزیوتراپ ها، مباشرها، آنالیزورها… کارکنان بخش اداری، کارکنان زمین تمرین، همه، همه افرادی که تمام تلاش خودشان را برای باشگاه انجام می‌دهند و آنها لایق ستایش و احترام هستند.

  • فوری؛ کیلیان ام باپه جدایی از پاری سن ژرمن را تایید کرد
  • غیر رسمی؛ کیلیان ام باپه به رئال مادرید پیوست
  • ام باپه همیشه رئال مادرید را می‌خواست و هرگز تمایلی به حضور در لیگ برتر انگلیس نداشت

در این پیام تشکرِ کیلیان ام باپه نامی از ناصر الخلیفی آورده نمی‌شود تا نشان از اختلاف او با رئیس باشگاه داشته باشد. او از فیزیوتراپ‌ها و آنالیزورها و حتی کارکنان کنار زمین هم تشکر کرده ولی در این ویدیوی 4 دقیقه‌ای حتی کوچکترین اشاره‌ای به ناصر الخلیفی نمی‌کند و زیاد سخت نیست که بتوان پی برد که نام نبردن از رئیس باشگاه از روی عمد بوده است.

گفتنی است ناصر الخلیفی در طول دوران حضور ستاره فرانسوی در پاری سن ژرمن بارها مانع انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید شد و برای تمدید قراردادش او را تحت فشار زیادی قرار داد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *