بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از دو گزینه تقویت خط حمله دورتموند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۳

طرفداری | دورتموند قصد دارد راندل کولو موانی را به بوندسلیگا بازگرداند، جایی که مهاجم پاری سن ژرمن فصل گذشته با آینتراخت فرانکفورت درخشید. به گزارش اکیپ، ملی پوش فرانسوی به عنوان خرید اولویت برای فینالیست های لیگ قهرمانان اروپا در نظر گرفته می شود.

دورتموند به لطف پاداشی بالاتر از حد انتظار که از رقابت های اروپایی خود به دست آورده است، می خواهد خط حمله خود را برای ایجاد رقابت با نیکلاس فولکروگ ملی پوش آلمان بازسازی کند. سباستین هالر و یوسوفا موکوکو قرار است در لیست فروش قرار گیرند.

در حال حاضر، مدیران اجرایی باشگاه آلمانی ترجیح می دهند برای کولو موانی به جای انتقال قطعی، گزینه قرضی با بند خرید در نظر بگیرند، اگرچه آنها مبلغ 50 میلیون یورویی را برای محصول آکادمی نانت در نظر می گیرند که بیش از نصف مبلغ 90 میلیون یورویی است که پاری سن ژرمن تابستان گذشته برای جذب او از آینتراخت فرانکفورت توافق کرده بود. سرو گیراسی، گزینه بعدی

پاری سن ژرمن با توجه به اینکه ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاریسی برای جذب کولو موانی تلاش زیادی کرد، قصد ندارد به این سادگی او را رها کند. علاوه بر این، مهاجم نوک این تیم باور دارد که فصل آینده به بهترین فرم خود برمی گردد. کولو موانی در اولین فصل حضور خود در پاریس،  در مجموع رقابت ها 9 گل و 5 پاس گل به ثبت رساند که فاصله زیادی با آمار فصل گذشته (23 گل، 14 پاس گل) دارد.

در صورتی که دورتموند در تلاش برای بازگرداندن راندل کولو موانی به بوندسلیگا ناموفق باشد، توجه خود را به سرو گیراسی، گلزن اشتوتگارت معطوف خواهد کرد. مهاجم سابق رن در 27 بازی بوندسلیگایی، 26 گل به ثمر رسانده است. بند آزادسازی این بازیکن 28 ساله حدود 18 میلیون یورو تخمین زده می شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *