بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا جدیدترین عضو بلادلاین برای همه یک سورپرایز بود؟/ اخبار WWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۷

اگرچه هواداران از بازگشت غیرمنتظره تانگا لوا به WWE در شوک هستند، اما طبق گزارش‌ها او از چند ماه پیش در استخدام WWE بوده است.

طرفداری | دیشب و در نخستین بازی از رویداد بکلش فرانسه سولو سیکوا و تاما تونگا از بلادلاین در یک دیدار تگ تیم مقابل رندی اورتون و کوین اونز قرار گرفتند. در حالیکه کوین اونز در تلاش برای پین کردن تاما تونگا بود، برادر خوانده او با حضوری غیرمنتظره در کنار رینگ مانع شمارش داور شد. تانگا لوا سپس با استفاده از پلکان کنار رینگ به رندی اورتون و کوین اونز حمله کرد، تا به این ترتیب کمک شایانی به برد بلادلاین در این دیدار کرده باشد.

دیو ملتزر از رسانه Wrestling Observer Radio امروز جزئیات بیشتری از بازگشت غیرمنتظره لوا منتشر کرد. به ادعای او اگرچه این توافق از چند ماه پیش صورت گرفته بود، اما از آنجایی که کمپانی NJPW درباره اتمام قرارداد لوا اطلاعیه‌ای منتشر نکرده بود WWE به خوبی توانست این راز را طی این مدت مخفی نگه دارد.

قرارداد تاما تونگا و تانگا لوا در اصل همزمان ثبت شدند. دلیل مخفی ماندن آن این بود که هیچ اطلاع‌رسانی‌ای از سوی NJPW انجام نگرفت (درباره پایان قرارداد لوا) و هرگز خداحافظی‌ای برای او گرفته نشد. WWE هم قطعا چنین چیزهایی را اطلاع‌ رسانی نمی‌کند. اما این چیزی نبود که مثلا ظرف 2 هفته اخیر انجام شده باشه، خیر این قرارداد از ماه‌ها قبل نوشته شده بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *