بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تونی کروس: گریه بچه‌هایم من را نابود کرد؛ رئال مادرید خانه من است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱:۲۱

طرفداری | تونی کروس برای آخرین بار پیراهن رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو پوشید.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و رئال بتیس از چارچوب هفته پایانی لالیگا با تساوی بدون گل به پایان رسید. سانتیاگو برنابئو امشب شاهد آخرین نمایش تونی کروس با پیراهن سفیدرنگ رئال مادرید بود و وداعی سرشار از احساسات با اسطوره آلمانی را تجربه کرد. کروس پس از 10 سال و کسب 22 جام، به داستان پرافتخار خود در رئال پایان می‌دهد و پس از یورو 2024 از فوتبال خداحافظی می‌کند.

تونی کروس در مصاحبه پس از بازی از هواداران، بازیکنان و باشگاه رئال مادرید تشکر کرد و آخرین هدف باشگاهی خود را کسب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نامید:

اکنون حرف زدن برایم سخت است. فقط می‌توانم از تمام هواداران رئال مادرید، کل باشگاه و هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم. 10 سال فراموش‌نشدنی را در رئال مادرید گذارندم. این‌جا خانه من است. مثل همیشه، از آخرین بازی‌ام هم خیلی لذت بردم. از نظر احساسی قوی بودم تا این‌که واکنش بچه‌هایم من را نابود کرد.

احساس متفاوتی دارم چون می‌دانم این آخرین بازی من در برنابئو بود. می‌خواستم تا جایی که می‌توانم از آن لذت ببرم. این 85 دقیقه را مثل همیشه بازی کردم. هر دو هفته اینجا بازی کردم، اما هر بار حس کردم خاص است. رئال مادرید یک تیم ویژه با گروهی از بازیکنان عالی است. هم‌تیمی هایم نه تنها بازیکنان خوبی‌اند، بلکه انسان‌های خوبی نیز هستند.

فینال ومبلی؟ این چیزی است که همیشه منتظرش بودم. به همین دلیل بود که می‌خواستم قبل از بازی با دورتموند تصمیم بازنشستگی‌ام را اعلام کنم. بهترین راه خداحافظی برای من، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *