بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی پاسخ داد؛ رئال مادرید چطور جای خالی تونی کروس را پر خواهد کرد؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۲:۰۹

طرفداری | کارلو آنچلوتی می‌خواهد از توانایی هافبک‌های فعلی رئال مادرید برای پر کردن خلأ تونی کروس بهره ببرد.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و رئال بتیس از چارچوب هفته پایانی لالیگا با تساوی بدون گل به پایان رسید. سانتیاگو برنابئو امشب شاهد آخرین نمایش تونی کروس با پیراهن سفیدرنگ رئال مادرید بود و وداعی سرشار از احساسات با اسطوره آلمانی را تجربه کرد. کروس پس از 10 سال و کسب 22 جام، به داستان پرافتخار خود در رئال پایان می‌دهد و پس از یورو 2024 از فوتبال خداحافظی می‌کند.

کارلو آنچلوتی در مصاحبه بعد از بازی در خصوص مسائل مختلفی پیرامون خداحافظی تونی کروس صحبت کرد که مهم‌ترین آن، برنامه او برای پر کردن جای خالی ستاره آلمانی بود: آخرین بازی کروس در برنابئو؟

کروس کار بسیار بزرگی در این باشگاه انجام داد. او تصمیم قاطعی گرفت که فکر نمی‌کنم کسی بتواند آن را تصور کند. خداحافظی به این شکل عالی است. امشب وداعی با یک شخصیت بزرگ فوتبال داشتیم. بدرقه کروس؟ 

فکر می کنم برنابئو به بهترین شکلی که کروس سزاوارش بود، او را بدرقه کرد. خوشحالیم یک هفته دیگر با او هستیم. او هافبک بزرگی با کیفیت عالی، شخصیت عالی و بسیار فروتن است. تونی بازیکن فداکاری است. خیلی خوش شانس بودیم که او را ده سال در رئال مادرید داشتیم.
  جانشین کروس؟

اکنون بقیه هافبک‌ها باید مسئولیت بیشتری بر عهده بگیرند. سوال خوبی بود، باید ببینیم چه می‌شود. بازیکنی با قابلیت‌های کروس وجود ندارد، پس باید به طریق دیگری جایگزین او را پیدا کنیم. پیدا کردن جانشین برای کروس کار آسانی نیست و فکر می‌کنم وظایف او باید بین بازیکنان فعلی تیم تقسیم شود. شاید شاهد تغییری در سبک بازی به سمت فوتبالی عمودی‌تر با بازیکنی پرانرژی‌تر و زمان بازی کمتر باشیم. ما خط هافبک با کیفیتی داریم. وضعیت تمدید دیگر بازیکنان مثل مودریچ و ناچو؟

بازیکنان در مورد تمدید قراردادهایشان نظر من را نمی‌خواهند. آنها خودشان می‌دانند چه کاری باید انجام بدهند و ما به تصمیمات آنها احترام می گذاریم. این مسئله، مهمترین موضوع برای آنها یا ما نیست. یک مسابقه باقی مانده و بعد از آن همه چیز مشخص خواهد شد. ترکیب تیم برای فینال؟

یک هفته وقت داریم در موردش فکر کنیم. تا جمعه از این لحظه لذت می بریم و برای رسیدن به حداکثر پتانسیل و توانایی‌های خود کاملاً آماده می شویم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *