بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیولی: آتش میلان همیشه در قلبم شعله‌ور می‌ماند؛ با هم شادی کردیم و رنج کشیدیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱:۵۸

طرفداری | استفانو پیولی در آخرین حضورش به عنوان سرمربی میلان، با سخنانی احساسی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

پیولی 58 ساله پس از 5 سال حضور روی نیمکت میلان، در آخرین حضورش به عنوان سرمربی روسونری مقابل تیم قعرنشین سالرنیتانا به تساوی 3-3 دست یافت. پیولی در سخنرانی خود، ضمن تشکر از مدیریت باشگاه، کارکنان و به خصوص بازیکنان، به نقش بسیار مهم هواداران در دوران مربیگری خود اشاره کرد. او با یادآوری خاطرات مشترک پیروزی‌ها، شکست‌ها و شور و اشتیاق، شعله عشق و تعهدی که هواداران در قلب او روشن کرده‌اند را ستود.

  • میلان 3-3 سالرنیتانا؛ فاجعه‌ پیولی، شب جنتلمن فرانسوی را خراب کرد!

پیولی با میلان خداحافظی کرد

سرمربی میلان در آخرین حضورش در این تیم اینگونه با هواداران، بازیکنان و کارکنان روسونری خداحافظی کرد.

شب قدردانی فرا رسیده و من می‌خواهم از کسانی که مرا به اینجا آوردند و از من حمایت کردند، کسانی که فرصت مربیگری در یک باشگاه فوق‌العاده را به من دادند، تشکر کنم. از دیگر کارکنان کازا میلان، میلانلو و همچنین کارکنانم که سخت تلاش کردند، سپاسگزارم.

از بازیکنانم تشکر می‌کنم، شما می‌دانید که من چه نظری در مورد همه شما دارم، شما خاص هستید و مطمئناً خاطرات مشترکی خواهیم داشت. و در نهایت از همه شما هواداران تشکر می‌کنم. شما ما را تشویق کردید، به ما انگیزه دادید و به انرژی‌ای دادید که سعی کردیم آن را در زمین بازی به کار بگیریم.

در حین سخنرانی پیولی، هواداران ناگهان شروع به خواندن سرود محبوب “پیولی در آتش است” کردند، گویی می‌خواستند از رهبری او قدردانی کنند. بازیکنان پیولی را به هوا پرتاب کردند و در همین حین سرمربی میلان از آن‌ها خواست که او را زمین بگذارند، چون او سخنرانی خود را هنوز تمام نکرده بود.

باید تمامش کنم! ما با هم باختیم و سختی کشیدیم. با هم پیروز شدیم و شادی کردیم. آنچه حس کردیم تا آخر باقی می‌ماند. شما هواداران در قلبم آتشی روشن کردید که این آتش همیشه شعله‌ور خواهد ماند و هرگز شما هواداران را فراموش نخواهم کرد. ممنونم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *