بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئال مادرید صاحب دو فینالیست در اروپا + عکس

حضور تیم دو تیم فوتبال و بسکتبال رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۲
رئال مادرید ؛ حضور تیم دو تیم فوتبال و بسکتبال رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا

با صعود تیم بسکتبال رئال مادرید به فینال یورولیگ، حالا هر دو تیم فوتبال و بسکتبال رئال در یک فصل شانس قهرمانی اروپا را دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید فصلی فوق العاده را سپری می‌کند. در فصلی که بدون شماره 9 بزرگ شروع شد و برای اولین بار هیچ بازیکنی با شماره 9 در فهرست رئال قرار نگرفت و با مصدومیت رباط صلیبی تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا ادامه یافت، رئال در بهترین شرایط برای کسب قهرمانی لیگ قهرمانان است.

رئال که در لالیگا قهرمان شده، شنبه هفته بعد فینال لیگ قهرمانان را برابر دورتموند برگزار خواهد کرد و می تواند پانزدهمین قهرمانی را نیز کسب کند.

در بسکتبال نیز شرایط رئال عالی است. رئال که در این رشته نیز با یازده قهرمانی اروپا پرافتخارترین است، بار دیگر به فینال رسیده و در لیگ داخلی اسپانیا نیز صدرنشین است.

رئال شب گذشته با شکست 87-76 المپیاکوس در نیمه نهایی راهی بازی پایانی شد و فردا شب باید برابر پاناتینایکوس قرار بگیرد. رئال در بسکتبال با یازده قهرمانی پرافتخارترین است و می تواند به دوازدهمین قهرمانی خود نیز برسد. این برای سومین سال متوالی است که رئال به فینال یورو لیگ می رسد.

رئال مادرید ؛ حضور تیم دو تیم فوتبال و بسکتبال رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا

هرگز سابقه نداشته رئال در هر دو رشته در یک فصل قهرمان لیگ داخلی و لیگ قهرمانان اروپا شود، ولی حالا این مهم در دسترس است. سابقه داشته که رئال در یک فصل هم در فوتبال و هم بسکتبال قهرمان اروپا شود ولی در آن فصول در لیگ داخلی ناکام مانده است. امسال اوضاع متفاوت خواهد بود و رکوردی تاریخی به ثبت می‌رسد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *