بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام مدیر جدید سپاهان پس از برد برابر هوادار + عکس

مهدی آذربایجانی مدی عامل سپاهان : برد برابر هوادار خوب بود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۴
سپاهان ؛ مهدی آذربایجانی مدی عامل سپاهان : برد برابر هوادار خوب بود

مدیرعامل جدید سپاهان آرام آرام در سمت تازه خود جا می‌افتد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شروع زمستان ۱۴۰۲ را شاید بتوان آغاز عجیب‌ترین دوران سپاهان نام برد، شکست‌های پیاپی از یک سو و استعفای منوچهر نیکفر در روز‌های پایانی سال از سوی دیگر تلخ‌ترین روز‌های این تیم محبوب اصفهان را به همراه داشت.

شاید اغراق نباشد اگر سپاهان را حرفه ای‌ترین باشگاه ایران از نظر ساختار اداری و مدیریتی و حتی زیرساخت دانست، این مجموعه بزرگ و منسجم در روز‌های سخت زمستان سال گذشته و شروع بهار امسال بیش از هر چیزی نیازمند آرامش و ثبات بود تا این آرامش تاثیر خود را در زمین مسابقه و عملکرد سپاهان نشان دهد.

پس از استعفای منوچهر نیکفر در روز‌های پایانی سال، صندلی مدیرعاملی سپاهان دو ماه خالی مانده بود که برای باشگاهی ساختارمند و حرفه‌ای همچون سپاهان این موضوع بسیار عجیب به نظر می‌رسید. مدیرعامل سپاهان، این باشگاه چالش مدیریتی خود را برطرف کرد و به نظر می‌رسد حضور آذربایجانی در باغ فردوس بار دیگر ثبات را به این باشگاه بازگردانده که نتایج سپاهان در سه بازی کذشته گواه بر این موضوع است.

دو ویژگی خاص آذربایجانی که تا حدودی او را با مدیران پیش از خود متفاوت کرده تسلط او به زبان انگلیسی و ارتباط او با هواداران از طریق صفحه شخصی خود است.

تسلط آذربایجانی به زبان انگلیسی باعث شده مدیرعامل سپاهان بدون واسطه با مورایس ارتباط نزدیک برقرار کند که این موضوع می‌تواند در حل مشکلات احتمالی و نظارت دقیق‌تر او بر تیم فوتبال کارساز باشد.

سپاهان ؛ مهدی آذربایجانی مدی عامل سپاهان : برد برابر هوادار خوب بود

سپاهان ؛ مهدی آذربایجانی مدی عامل سپاهان : برد برابر هوادار خوب بود

ارتباط مستقیم آذربایجانی با هواداران سپاهان یکی دیگر از ویژگی‌های مدیرعامل جدید سپاهان است، پس از برد شب گذشته سپاهان برابر هوادار آذربایجانی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خطاب به هواداران سپاهان نوشت است:

هنوز کشور در شوک شهادت رئیس جمهور و یارانش است؛ الحمدلله بازی امروز با هوادار هم با برد همراه بود و بچه‌ها با انرژی بیشتری بازی کردند؛ حضور هواداران هم دلگرم کننده بود.

تمام تلاشمان این است که بچه‌ها فقط تمرکزشان روی بازی‌های باقیمانده فصل و جام حذفی باشد و نگرانی دیگری نداشته باشند.

روز قبل، بعد از تمرین هم مفصل با آقای مورایس صحبت کردم؛ دغدغه هایش همان بود که در مصاحبه مطرح کرده‌است.

روز‌های حساسی پیش رو داریم؛ قول داده ایم که تیم فصل بعد تقویت نقاط قوت امروز تیم و رفع نقاط ضعف احتمالی باشد؛ داریم دقیق جزئیات تیم را برای این قول با کمک افراد دلسوز و و فنی بررسی می‌کنیم تا در موقع خودش تصمیم درست گرفته شود.

تجربه آن چه که در گذشته اتفاق افتاده و باعث اندوه و حسرت هواداران و مردم شده ما را وا میدارد که با دقت و ظرافت بیشتری مسائل باشگاه را دنبال کنیم.

به خدا توکل می‌کنیم و با حمایت هواداران با قدرت پیش می‌رویم، اگر چه مسیر خیلی هم هموار نیست.

همتم بدرقهٔ راه کن‌ای طایرِ قدس
که دراز است رَهِ مقصد و من نوسفرم

باید منتظر بود و دید آذربایجانی در تابستان داغ نقل و انتقالات و حضور احتمالی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا چه عملکردی از خود نمایش خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *