بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خدابنده‌لو و انتخاب بهترین زمان برای درخشش

عملکرد عالی محمد خدابنده‌لو در دیدار پرسپولیس برابر استقلال خوزستان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۵
پرسپولیس ؛ عملکرد عالی محمد خدابنده‌لو در دیدار پرسپولیس برابر استقلال خوزستان

هافبک شماره 27 پرسپولیس بالاخره نقشی که باید برای تیمش ایفا می کرد را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از دریافت سه گل عجیب و شوک بزرگی که پرسپولیس در نیمه نخست بازی با استقلال خوزستان متحمل شد شاید کمتر کسی تصور می کرد این تیم در نیمه دوم بازگشت داشته باشد و حتی به پیروزی دست یابد اما این اتفاق تحقق یافت تا یکی از بزرگترین کامبک های پرسپولیس در لیگ برتر آن هم در حساس ترین مقطع فصل ثبت شود.

با شروع نیمه دوم این بازی اوسمار ویرا دست یه سه تعویض همزمان زد و یکی از بازیکنانی که وارد میدان شد محمد خدابنده‌لو بود که در مرکز زمین به میدان رفت و بهترین نمایش خود تا اینجای فصل را با پیراهن پرسپولیس ثبت کرد.

خدابنده لو که بعد از حدود شش هفته رایزنی با سر و صدا و مشکلات بسیار زیادی در نیم فصل به پرسپولیس پیوست در ابتدا امیدواری های زیادی نزد هواداران ایجاد کرد که شادابی و طراوت را به خط میانی تیمش خواهد آورد اما هم فرصت زیادی برای خودنمایی پیدا نکرد هم در تک مسابقاتی که به میدان رفت کیفیت چشمگیری از خود ارائه نداد.

با این وجود شاید برای خدابنده لو این بهترین فرصت ممکن بود تا توانایی هایش را نشان دهد و البته به خوبی از پس ماموریتش برآمد تا اوسمار نیز در نشست خبری بعد از بازی به او و نمایش خوبش اشاره کند.

خدابنده لو در نیمه دوم به صورت همزمان جای سروش رفیعی و مسعود ریگی را پر کرد و به خوبی از پس این ماموریت سخت برآمد هر چند ده نفره شدن حریف از دقیقه 58 هم به او کمک زیادی کرد تا استقلال خوزستان کاملا عقب بنشیند و به ندرت بالا بیاید.

خدابنده لو در نیمه دوم نقشی محوری داشت وباید توپ را از خط دفاعی تیم خودش در کمترین زمان ممکن و با کمترین ضربه به توپ به خطوط جلویی می رساند .در واقع انتقال از دفاع به حمله با او شروع می شد که در این راه او بدون کوچکترین اشتباه و با تسلط کامل بارها با عبور از بازیکنان حیف و رساندن توپ به جای درست و بازیکن درست باعث شد حملات تیمش کیفیت و تداوم لازم را داشته باشد و در نهایت پرسپولیس با بازگشتی بزرگ یک پیروزی فوق العاده و صدرنشینی را توامان جشن بگیرد.

با نمایش جمعه شب شماره 27 پرسپولیس که بدون شک بهترین نمایش او از زمان پرسپولیسی شدنش آن هم در یک نیمه بود حالا او در کنار رفیعی و اسدبیگی رقابتی جذاب در دو هفته پایانی فصل برای حضور در میدان خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *