بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توجیه عجیب عیسی آل‌ کثیر علیه انتقادات هواداران پرسپولیس + سند

عیسی آل‌ کثیر : بسکتبال نیست که تمامی توپ‌ ها گل شود

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۷


عیسی آل‌ کثیر ، مهاجم پرسپولیس در مورد گل نشدن موقعیت ها مقابل استقلال خوزستان گفت : بسکتبال نیست که تمامی توپ‌ ها گل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عیسی آل‌ کثیر ، مهاجم تیم پرسپولیس، پس از پیروزی دراماتیک این تیم مقابل استقلال خوزستان با نتیجه 4 بر 3، در گفتگو با خبرنگاران گفت:

یک نتیجه تاریخی را ثبت کردیم و بازی سه بر صفر باخته را 4 بر 3 بردیم. خدا را شکر می‌‎کنیم بابت این برد و مدیون این هواداران بودیم. وقتی یک تیم سه بر صفر تیمی عقب می‌افتد، معمولا هواداران می‌روند، اما متشکر هستیم که ماندند و ایستادند و تشویق کردند. یک برد تاریخی شد و هر چقدر بگویم کم گفته‌ام.

او ادامه داد:

در رختکن حرف خاصی نزدیم و فقط گفتیم برویم نتیجه را برگردانیم. مدیون این هوادار هستیم که حداقل پای تیم ماندند. در فوتبال پیش می‌آید که یک تیم سه گل بخورند اما اینجا باید 4 گل هم بزنی. هیچ فوتبالیستی دوست ندارد ببازد ولی مدیون هواداران بودیم. یک بازی خاصی بود که ثابت کند در هر زمینه‌ای امیدمان را از دست دادیم. اگر خدا بخواهد، فوق العاده است البته که اول خودت باید بخواهی که خدا برایت بخواهد. ما خواستیم و خدا به ما کمک کرد.

عیسی آل‌کثیر همچنین گفت:

بسکتبال نیست که هر توپی وارد گل شود. من هم دوست دارم گل بزنم اما بعضی وقت‌ها هم نمی‌گیرد. ما موقعیت درست می‌کنیم ولی قرار نیست همه آنها گل شود. موظف به تلاش کردن هستیم و اگر خدا بخواهد قهرمان خواهیم شد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *