بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره استقلال به جواد نکونام + عکس

محمد مؤمنی : جواد نکونام شانه خالی نکند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۲
محمد مؤمنی : جواد نکونام شانه خالی نکند

محمد مؤمنی پیشکسوت استقلال گفت : شاید نواقصی در خودمان وجود داشته باشد و با اظهارات چنین صحبت‌هایی از نقص‌های خودمان شانه خاله کرده‌ایم بهتر است در دو هفته باقی مانده تمام فکر و هدفمان را برای کسب ۶ امتیاز باقی مانده بگذاریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد مؤمنی پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد استقلال در این بازی اظهار داشت:

بازی استقلال به مانند دیدارهای گذشته بود و تفاوتی در آن ایجاد نشده بود. بازیکنان استقلال برابر نساجی بسیار محتاطانه بازی می‌کردند و بیشتر به دنبال این بودند که ابتدا گل دریافت نکنند و پس از آن به گل دست یابند.

او در خصوص اُفت استقلال در بازی‌های اخیر تصریح کرد:

عملکرد استقلال همین است که می‌بینیم و تغییر در آن برای بازی با نساجی ایجاد نشده بود، کادر فنی نساجی بسیار خوب استقلال را آنالیز کرده بود و از کناره‌ها اجازه سانتر به بازیکنان استقلال نمی‌دادند و تیم در ایجاد تاکتیک جدید به مشکل خورده بود و بازیکنان نمی‌توانستند توپ را به خوبی رو به جلو هدایت کنند البته نباید از قضاوت داور هم به راحتی عبور کنیم به نظرم در یک صحنه می‌توانست برای استقلال پنالتی اعلام کند که این کار را انجام نداد.

مؤمنی در رابطه با اظهارات پس از بازی جواد نکونام سرمربی تیم استقلال که در آن علیه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و بیژن حیدری صحبت کرده بود، گفت:

هر صحبتی که از سمت هر فردی مطرح می‌شود باید مستند باشد و نمی‌شود حرفی را علیه کسی بیان کرد. در فوتبال امروز باید با همه افراد تعامل خوب برقرار کنیم تا به مشکل نخوریم و نباید بی خود و بی جهت یکدیگر را متهم کنیم.

او افزود:

شاید نواقصی در خودمان وجود داشته باشد و با اظهارات چنین صحبت‌هایی از نقص‌های خودمان شانه خاله کرده‌ایم. بهتر است در دو هفته باقی مانده تمام فکر و هدفمان را برای کسب ۶ امتیاز باقی مانده بگذاریم.

مؤمنی در خصوص بازی بعدی استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت:

به نظرم دیدار با گل گهر سخت‌تر از مصاف با نساجی است. استقلال اگر پیروزی می‌خواهد باید تغییراتی را در خط حمله خود ایجاد کند تا با موقعیت‌های بیشتری رو به رو شویم. البته پرسپولیس هم کار راحتی ندارد و همان طور که این تیم در هفته‌های اخیر به دنبال امتیاز از دست دادن استقلال بود ممکن است بار دیگر صدر جدول دچار تغییراتی شود و ما باید امید خود را حفظ کنیم چون هنوز چیزی به پایان نرسیده است و استقلال کماکان شانس قهرمانی دارد.

محمد مؤمنی : جواد نکونام شانه خالی نکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *