بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرای انضباطی ضاربان داور تهرانی اعلام شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۱

پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تهران خبر داد با توجه به حواشی رخ داده در بازی آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم جوانان استان تهران و ضرب و شتم داور که موجب جریحه‌دار شدن اذهان عمومی شد، کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران ابتدا دستور موقت صادر کرد و بنا شد که در اسرع وقت دستور قطعی نیز صادر شود.

در همین راستا، کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران امروز (شنبه) دستور قطعی درباره وقایع رخ داده در بازی فوق را صادر کرد و آقای میثم سهیل‌پور به جریمه ۳۰ میلیون تومانی و محرومیت از همراهی تیمش (اتحاد ستارگان) تا پایان فصل جاری محکوم شد. همچنین آقای میلاد منصوری نیز به پرداخت ۳۰ میلیون تومان و محرومیت از همراهی تیم اتحاد ستارگان تا پایان فصل جاری محکوم شد.

در ادامه، کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران آقای حسن عبدالعلی‌زاده را به پرداخت ۵۰ میلیون تومان و یک سال محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم کرد. در عین حال آقای محمدحسین امیری باید مبلغ ۱۵ میلیون تومان را به‌عنوان جریمه پرداخت کند. نامبرده نیز شش ماه از کلیه فعالیت‌های فوتبال محروم است.

همچنین آقای امیرحسین وحیدی به پرداخت ۲۰ میلیون تومان و سه ماه محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبال محروم شده است. آقای عرشیا رضایی هم به پرداخت ۲۰ میلیون تومان و شش ماه محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبال محکوم شد.

در نهایت تیم اتحاد ستارگان به پرداخت ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی و کسر سه امتیاز و برگزاری کلیه بازی‌های خانگی باقیمانده تا پایان فصل جاری بدون حضور تماشاگران و در زمین بی‌طرف محکوم می‌شود.

بیشتر بخوانید: محکومیت سنگین استقلال به دلیل شکایت شهباززاده

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *