بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ ملت‌های والیبال| سومین شکست متوالی شاگردان پائز

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۵:۲۵
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 3:30 امروز یک‌شنبه (21 به وقت محلی) در برزیل به مصاف تیم ملی کوبا رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.نتایج و رده‌بندی لیگ ملت‌های والیبال در پایان روز سوم

بازیکنان کوبا که از نظر فیزیکی و قدرت بندی در جهان شهرت دارند در ست نخست از این برتری خود به ویژه در امتیازهای پایانی بازی استفاده کردند و در حالی که نتیجه 21 بر 20 توانستند4 پوئن متوالی کسب کرده و 25 بر 20 برنده ست نخست شوند.

ست دوم اما جریانی متفاوت داشت و اشتباهات مکرر بازیکنان کوبا در کنار حملات موثر ملی پوشان ایرانی، فرصت برتری را به ایران داد. دفاع و سرویس های هدفدار هم قسمت مهمی از استراتژی حمله بازیکنان ایران در این ست بود که در نهایت به برتری 25 بر 14 آنها منتهی شد.

ست سوم با برتری شاگردان ایرانی پائز آغاز شد اما دفاع روی تور، عامل بازگشت کوبا به جریان بازی بود. بازیکنان کوبا، اختلاف 2 امتیازی خود را تا پایان ست حفظ کردند و 25 بر 21 برنده ست سوم بودند.

کسب 15 امتیاز توسط میثم صالحی و 11 امتیاز امین اسماعیل‌نژاد، نشان می‌داد که پائز تمایل دارد، تیمش در مقابل حریف، بیشتر قدرتی بازی کند. تیم ایران در حمله، کمی بهتر از کوبا عمل کرد اما گریزی از دفاع روی تور حریف نبود.

ست چهارم هم با قدرت نمایی بازیکنان کوبا آغاز شد و در حال تبدیل شدن به یک شکست سنگین بود که چند حمله خوب از بازیکنان ایران و اشتباهات کوبایی‌ها، کمی جریان بازی را تعدیل کرد و شکست ایران را به تعویق انداخت. روحیه و انرژی از دست رفته بازیکنان ایران در ادامه، بزرگ‌ترین کمک به حریف قدرتمندآمریکای مرکزی بود تا در این ست هم 25 بر 21 برنده شوند. این سومین شکست متوالی ایران در لیگ ملت‌های 2024 بود.  

پیش از این بازی، تیم ملی آرژانتین با نتیجه 3 بر یک آلمان را شکست داد و نخستین پیروزی خود در VNL 2024 را جشن گرفت. این سومین شکست متوالی آلمان بود.

تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال 2024 از نخستین دقایق روز 7 خرداد با آرژانتین روبرو می‌شود. 

انتهای پیام/   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *