بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک جواد نکونام به پرسپولیس سوژه شد + سند

جواد نکونام : تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم ، کسانی دیگر باید شرمنده باشند که شرایط را سخت کردند

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۵


جواد نکونام ، سرمربی استقلال در مصاحبه ای پس از تمرین استقلال گفت : تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم ، کسانی دیگر باید شرمنده باشند که شرایط را سخت کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد نکونام ، سرمربی استقلال در مصاحبه ای پس از تمرین استقلال گفت:

شما قضاوت بازی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان و ملوان را ببینید! بازی ما را هم با مس رفسنجان و نساجی ببینید. هیچ بحثی در این نیست. بحث آن روز ما کاملاً درست و فنی بود، چون با این اتفاقاتی که داور رقم می‌زند مگر می‌شود قهرمان شد؟! در زمین شما تیم را می‌بینید؛ ما از روز اول همین بودیم. هیچ‌کدام از بازیکنان ما حق ندارند یک روز بد تمرین کنند. مگر می‌توانند یک روز بد بازی کنند؟ ما این همه هوادار داریم؛ مگر می‌تواند بازیکن کم‌کاری کند. نکته دوم این است که تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم. ما زحمت‌مان را کشیدیم؛ کسانی دیگر باید شرمنده باشند که شرایط را سخت کردند، وگرنه ما تا الان قهرمان شده و جشن‌مان را هم گرفته بودیم.

من شش تیم را نام می‌برم که از ما بیشتر هزینه کردند. شما نمی‌دانید چه بلایی سر بازیکنان ما آمد. بازیکن ما قرارداد هشت میلیاردی‌اش را یک میلیارد کرد. بازیکن داشتیم قراردادش را 150 میلیون تومان کرد تا سقف را رعایت کند و در آخر هم در نیم‌فصل از تیم‌مان رفت. این اتفاقات امسال پدر تیم ما را درآورد، ولی ما تعارف نداریم. ما با استقلال شوخی نداریم. از روز اول گفتم که تمام وجودم را می‌گذارم و بازیکن هم باید وظیفه‌اش را انجام دهد. ما اینجا یک وظیفه داریم و آنهم جنگیدن برای استقلال تا روزی است که این پرچم را در دست داریم. مطمئن باشید این تیم تا آخرین لحظه می‌جنگند و به امید خدا اتفاقات خوب فوتبالی هم بیفتد و ما بتوانیم حق‌مان را بگیرم، چون الان به ناحق به رده دوم آمدیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *