بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عملکرد جذاب ستاره استقلال زیر سایه کامبک پرسپولیس

عملکرد خوب آستو رستم در دیدار برابر پرسپولیس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۰
رستم ؛ عملکرد خوب آستو رستم در دیدار برابر پرسپولیس

مهاجم عراقی استقلال خوزستان دو نیمه متفاوت را همانند تیمش در استادیوم آزادی پشت سر گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آسو رستم به عنوان یکی از خریدهای موفق استقلال خوزستان در پنجره زمستانی، توانسته بود روند موفقی را تا به اینجای فصل با پیراهن شماره 44 آبی‌ها دنبال کند.

رستم که ساعاتی پیش از دیدار مقابل پرسپولیس از انگیزه‌هایش برای گلزنی در این بازی در بین هم‌تیمی‌هایش گفته بود و با اطمینان خاطر خاصی از رقم زدن این اتفاق صحبت می‌کرد، در نهایت نیز توانست آن را به نتیجه برساند. او در صحنه گل دوم استقلال خوزستان با توپ گیری مناسب در محوطه جریمه پرسپولیس و در ادامه کنترل و زاویه ضربه فوق العاده‌ای که در نظر گرفته بود، توانست علیرضا بیرانوند را تسلیم کند و شادی گل خود را به اجرا بگذارد.

اما نیمه دوم برای این بازیکن هم متفاوت دنبال شد؛ او ابتدا بعد از اینکه تیمش 10 نفره شد و خاصیت تدافعی‌تری را از سوی کادرفنی برای خود تعریف شده دید، نزدیک‌تر به محوطه جریمه خود کار را دنبال کرد. شرایطی که البته اتفاقی تلخ برایش رقم زد و او روی حرکت وحید امیری مرتکب خطای پنالتی شد تا اولین گل حریف به این شکل به ثمر برسد و زمینه ساز کامبک رویایی آنها شود.

با این حال سیروس پورموسوی و دیگر هواداران استقلال خوزستان امیدوارند این مهاجم گلزن و چارچوب شناس در دو بازی باقی مانده بتواند شرایط را به سود آبی‌ها تغییر دهد و با موفقیت در دو بازی مقابل مس رفسنجان و هوادار تهران، زمینه ساز بقای آنها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *