بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این ستاره العین را قهرمان آسیا کرد + عکس

عملکرد درخشان سفیان رحیمی بازیکن العین دردیدار برابر یوکوهاما در فینال لیگ قهرمانان آسیا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۰
رحیمی ؛ عملکرد درخشان سفیان رحیمی بازیکن العین دردیدار برابر یوکوهامارحیمی ؛ عملکرد درخشان سفیان رحیمی بازیکن العین دردیدار برابر یوکوهاما

سفیان رحیمی با عملکرد بی‌عیب و نقص خود برای العین امارات، این تیم را قهرمان آسیا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سفیان رحیمی مهاجم مراکشی العین امارات با عملکرد فوق العاده و چشمگیری که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از خود به نمایش گذاشت، در سن ۲۷ سالگی تمام توجهات را به خود جلب کرده این بازیکن مراکشی که اصلی‌ترین وجه تمایزش با دیگر بازیکنان تیم‌های آسیایی، کنترل و حمل توپ بسیار فوق العاده‌اش است، با ثبت ۱۳ گل و ۶ پاس گل اثرگذارترین مهاجم این فصل از رقابت باشگاه‌های آسیا عنوان می‌شود.
او مرد اول تیم کرسپو در جدال مقابل نماینده فوتبال ژاپن بود و در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا که امشب در امارات برگزار شد با زدن دو گل و ثبت یک پاس گل، نقشی پررنگ در کامبک اماراتی‌ها داشت. او پیش از این در دیدار نیمه نهایی هم با ثبت اولین هتریک دوران حرفه‌ای‌اش برابر الهلال عربستان برگ برنده هرنان کرسپو بود.

رحیمی ؛ عملکرد درخشان سفیان رحیمی بازیکن العین دردیدار برابر یوکوهاما رحیمی ؛ عملکرد درخشان سفیان رحیمی بازیکن العین دردیدار برابر یوکوهاما

او به درخشش در فینال‌ها عادت پیدا کرده و پس از اینکه در راجا کازابلانکای مراکش مقابل آس ویت کنگو در فینال جام کنفدراسیون‌های آفریقا فصل ۲۰۱۷/۱۸ با دبل کردن، باعث قهرمانی مراکشی‌ها شد.
او حالا ۸ روز قبل از ورود به ۲۸ سالگی‌اش خاص‌ترین مرد فوتبال آسیا شده و مهاجمی که در لیگ امارات، زیر سایه کوجی لابا هم تیمی توگویی خودش قرار گرفته، عملکردی خاص در آخرین فینال لیگ قهرمانان آسیا در فرمت کنونی، به اجرا گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *