بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

داستان خاصی که برای این داور ایرانی تکراری است!/ یک سال نشده خاطره دربی زنده شد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۱

روز اول هفته ۲۷ تراکتور با دو گل در خانه گل گهر را شکست داد تا خود را به یک قدمی سپاهان در پله سوم برساند. این بازی همه چیز داشت از پنالتی تا جنجال و اخراج که جزئی مرسوم از مسابقات فوتبال در همه جای دنیاست اما یک اتفاق نادر هم داشت که معمولاً هر چند دهه یک بار رخ می‌دهد!

در این بازی محمد حسین زاهدی‌فر داور مسابقه در دقایق آخر مصدوم شد و جای خود را به فرهاد امینی داور چهارم داد تا بازی با سوت او به پایان برسد. اتفاقی که معمولا خیلی کم رخ می‌دهد و داور یک مسابقه تعویض می‌شود.

اما جالب اینجاست که این اتفاق برای دومین بار برای شخص محمدحسین زاهدی‌فر رخ می‌داد! داور بلند بالای بوشهری اولین بار در دربی شماره ۱۰۱ چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ یعنی دقیقاً ۳۴۹ روز قبل در ورزشگاه آزادی از دقیقه ۷۰ جانشین اشکان خورشیدی به عنوان قاضی مسابقه شد، چرا که او مصدوم شده بود!

آن بازی، آخرین بازی فصل قبل و فینال جام حذفی بود که در اوج حساسیت بین پرسپولیس و استقلال با گل محمد حسین مرادمند در دقیقه یازدهم وقت‌های تلف شده به وقت اضافه رفت. پرسپولیس با گل مهدی ترابی در نیمه اول پیروز به رختکن رفته بود.

در دقیقه ۷۰ اشکان خورشیدی مصدوم شد و زاهدی‌فر به جای او آمد که در تاریخ دربی‌ها سابقه نداشت و با توجه به وقت‌های تلف شده نیمه دوم و دو وقت اضافه او هم تقریبا ۷۰ دقیقه قضاوت کرد!

این مسابقه با گل دقیقه ۱۱۵ امید عالیشاه با نتیجه ۲-۱ به سود پرسپولیس تمام و قرمزها فاتح دومین جام فصل شدند که به معنی کسب سوپرجام هم بود. پرسپولیس برای سومین بار در تاریخ دبل می‌کرد و در قهرمانی جام حذفی با استقلال و رکورد ۷ مساوی شد.

محمدحسین زاهدی‌فر پیش از آن یک بار دربی را به عنوان داور اصلی سوت زده بود، دربی شماره ۹۹ و دیدار رفت لیگ بیست و دوم که به تساوی ۲-۲ انجامید. به این ترتیب دومین دربی عمر او با یک اتفاق خاص و عجیب رقم خورد!

و این بار و این هفته همین اتفاق تکرار شد. با این تفاوت که این بار زاهدی‌فر داور اصلی بود که مصدوم شد تا جای خود را به داور چهارم بدهد!

بیشتر بخوانید: چرا این فوتبال، بازی‌ها و آدم‌هایش را دوست نداریم؟/ لیگ برتر، لیگ لاف زدن و وقت تلف کردن است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *