بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهاجم مغضوب گل‌محمدی در دسترس پرسپولیس/ اوسمار آقای گل را می‌خواهد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۷:۴۱

تابستان گذشته و پس از جدایی رضا اسدی از تراکتور و پیوستن او به سپاهان اصفهان، محمدرضا زنوزی مالک تیم تبریزی در مصاحبه ای جنجالی گفت: ” ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم، ولی سپاهان به او پیشنهاد قرارداد ۵۳ میلیاردی برای یک فصل داد که منجر به عقد قرارداد شد. من شنیده‌ام قرارداد اسدی با سپاهان برای فصل دوم ۶۰ میلیارد و خرده‌ای است! ”

رضا اسدی شروعی توفانی در سپاهان اصفهان داشت و توانست گل های حساسی هم از جمله به استقلال و پرسپولیس بزند اما در ادامه فصل، ناگهان دچار افت شد و نتوانست درخشش نیم فصل اول را تکرار کند.

در حال حاضر شهریار مغانلو مهاجم سرزن و سرحال سپاهان اصفهان با زدن ۱۵ گل، صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر است و پشت سر او رضا اسدی و رحمان جعفری با ۱۰ گل زده ایستاده اند.

با این وجود شنیده می شود قرارداد سال دوم سپاهان و رضا اسدی مشروط به توافق طرفین بوده و باشگاه اصفهانی به دلیل گرانقیمت بودن این بازیکن، ظاهرا تمایلی به ادامه آن ندارد.

این درحالی است که اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» از شهریار مغانلو، مهدی قایدی و رضا اسدی به عنوان مهاجمان مورد علاقه اش اسم برد.

حالا یکی از این سه مهاجم مورد علاقه سرمربی برزیلی در دسترس پرسپولیسی هاست. البته رضا اسدی در گذشته و لیگ بیست و یکم نیز تجربه بازی در پرسپولیس را با خاطراتی تلخ در ذهن دارد.

این بازیکن چند پسته با سروصدای زیاد و به عنوان هافبک دفاعی به پرسپولیس پیوست اما به رغم زدن ۴ گل برای این تیم هرگز نتوانست توجه هواداران را جلب کند و در نهایت مجبور به جدایی شد.

اسدی پس از پرسپولیس به تراکتور پیوست و با تیزهوشی پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی این تیم، تغییر پُست داده و مهاجم نوک شد! او در این پُست جدید حسابی گل زد و خوش درخشید تا توجه سپاهان اصفهان را به خود جلب کند و …

حالا رضا اسدی دیگر یک هافبک دفاعی نیست و به عنوان مهاجم مورد توجه اوسمار ویرا قرار گرفته است. بنابراین شاید اگر پیشنهادی از پرسپولیس برسد، رضا اسدی مهاجم به آن پاسخ منفی ندهد ضمن آن که او می تواند از پرسپولیس راحت تر به پیراهن تیم ملی برسد.

بیشتر بخوانید: عکس| ستاره پرسپولیس پدر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *