بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۳


طرفداری | محمد حیرانی فایل صوتی که اثبات می‌کند فرشید سمیعی به دنبال دلالی بازیکن امید استقلال بوده است را در اینستاگرامش منتشر کرده است

محمد حیرانی در اینستاگرام خود نوشت:

فرشید سمیعی تا سه سال پیش در فوتبال کاملا ناشناخته بود. به نظر می‌رسد فوتبال هم برای او ناشناخته بوده است. اما وقتی که دولتشاهی این کارمند خودش را با عنوان مشاور حقوقی به باشگاه قالب کرده، او کم کم فهمید که پول خوبی در فوتبال حرفه‌ای وجود دارد و می‌شود درآمد قابل توجهی از کنار آن به جیب زد.

زمانی که آجورلو حواله خودرو زیر قیمت بازار بین کارمندانش پخش می‌کرد، هاشم سمیعی  و یکی دیگر از معاونان آجورلو حتی پول اولیه برای گرفتن حواله را هم نداشتند که این مبلغ بصورت غیرقانونی از حساب باشگاه برداشته شد تا او هم بعد از فروش ماشین در بازار آزاد، لفت و لیسی کرده باشد!

مشاور حقوقی آجورلو بعدتر به فکر دلالی بازیکن افتاد، او به سراغ عرفان باقری بازیکن بااستعداد اما پرحاشیه تیم امید رفت که به تازگی از اردوی تیم ملی جوانان اخراج شده بود و او را تحت فشار قرارداد تا وکالت امور فوتبالی‌اش را برای ۱۰ سال به سمیعی واگذار کند!! 

عرفان باقری بعدتر در یک نامه دستنویس که در اختیار مدیران وقت باشگاه قرار گرفت، شرح ماجرا را توضیح داد. اتفاقی که شانس سمیعی را برای عضویت هیات مدیره از بین می‌برد.

در این فایل صوتی از مکالماتِ باقری با سمیعی و شکراللهی ( از دفتر دولتشاهی) این دو سعی دارند باقری را قانع کنند موضوع را تکذیب کند اما او هم زیر بار نمی‌رود! طبیعتا اگر چنین ماجرایی دروغ بود، سمیعی باقری را با شکایت تهدید می‌کرد اما چون اقدام به دلالی واقعا رخ داده، زبان به تطمیع گشوده‌اند.

حالا چنین فرد فاسدی سکاندار باشگاه استقلال شده است!

#محمدحیرانی

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *