بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صحبت های معمایی گزینه بایرن مونیخ برای جانشینی توخل

روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون : پای هیچ باشگاهی در حال حاضر در میان نیست

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۹:۵۳
برایتون ؛ روبرتو دی زربی : پای هیچ باشگاهی در حال حاضر در میان نیست

روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، صحبت‌های عجیب و رمزآلودی را درباره آینده‌اش در این تیم مطرح کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عملکرد خوب برایتون تحت هدایت دی زربی باعث شده است که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این مربی جلب شود و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی از این تیم و حضورش روی نیمکت تیمی بزرگ در فصل آینده به گوش برسد.

بایرن مونیخ که قصد قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل جاری را دارد یکی از گزینه‌های اصلی به خدمت گرفتن این مربی ایتالیایی به حساب می‌آید و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند با او برای قبول هدایت این تیم به توافق برسند. پیش از میلان و یوونتوس هم در بین گزینه‌های احتمالی به چشم می‌خوردند.

او حالا بیانیه‌ای را درباره شایعات جدایی‌اش از برایتون منتشر کرده است:

«اول از همه باید با تونی و پل باربر و دیوید ویر صحبت کنم تا شرایط را تحلیل کنیم. اگر سوال‌تان از من این است که آیا باشگاهی پشت این تغییر ایده من است باید بگویم که هیچکس نیست اگر بگویم که هیچ باشگاهی نمی‌تواند ایده مرا تغییر دهد، باید صادقانه رفتار کنم چون هیچ باشگاهی در حال حاضر نیست.

اما ما با هم لیگ اروپا رسیدیم و من دوست دارم که هر سال نتیجه بسیار خوبی بگیرم. اول از همه چون نمی‌توانم چیز کمتری را برای خودم بپذیرم. دوست دارم در برایتون بمانم تا هر فصل به بالاترین هدف ممکن برسم. اما با تونی، پل و سایر اعضای باشگاه بحث می‌کنیم و من باید سپاسگزار باشم.

من تا آخر عمرم از تونی متشکر خواهم بود چون او به من این شانس را داد که در لیگ برتر و با برایتون کار کنم و بازیکنان و هوادارانم را بشناسم. هیچ کس نمی‌تواند این را از بین ببرد. شاید ما در زمینه بازار نقل و انتقالات و اهداف تیم و سازمان‌دهی باشگاه اختلاف نظر داشته باشیم.

به هر حال مالک از مربی مهم‌تر است. مربی می‌تواند نظرش را بگوید و من همیشه نظرم را گفتم چون فکر می‌کنم این حق را دارم. همیشه برای بهبود شرایط باشگاه کار کردم، نه هیچ چیز دیگر. و سپس وقتی با هم صحبت کنیم، فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *