بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تلاش های ستاره مصدوم رئال برای رسیدن به فینال

اورلین شوامنی در تلاش برای بهبود مصدومیتش قبل از فینال لیگ قهرمانان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۹:۵۵
رئال مادرید ؛ اورلین شوامنی در تلاش برای بهبود مصدومیتش قبل از فینال لیگ قهرمانان

اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی رئال مادرید، تمام تلاشش را به کار گرفته تا به بازی فینال لیگ قهرمانان برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار است در تاریخ دوازدهم خرداد در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شود و رئال مادرید که با پیروزی برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی توانست به این بازی راه پیدا کند باید مقابل دورتموند به میدان برود.

پس از بازی برابر بایرن مونیخ بود که اعلام شد شوامنی به دلیل مصدومیت از ناحیه پای چپ قادر به همراهی تیمش نیست و این احتمال وجود دارد که نتواند در بازی فینال هم این تیم را همراهی کند که به هیچ وجه خبر خوبی برای کادر فنی رئال به حساب نمی‌آمد.

هرچند این بازیکن امیدوار است که بتواند روند بهبودش را تا آن زمان طی کند و در مراسم جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا هم به این موضوع تاکید داشت و به مارکا گفته بود که با قدرت برمی‌گردد و در فینال به میدان خواهد رفت اما بعید به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ دهد.

نشریه فرانسوی اکیپ خبر داده است که شوامنی اخیرا با یک پزشک آمریکایی درباره شرایط مصدومیتش مشورت کرده و همه راه‌ها برای تسریع روند درمانش را امتحان می‌کند. در صورتی که شرایط به همین شکل پیش برود، بعید است که او در فینال لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و شاید برای اولین بازی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ با تیم ملی فرانسه هم صددرصد آماده نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *