بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک آتشین اسطوره استقلال به پرسپولیس و اوسمار ویرا

علیرضا اکبرپور : دلیلی ندارد استقلال به پشت سرش نگاه کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۸
علیرضا اکبرپور : دلیلی ندارد استقلال به پشت سرش نگاه کند

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال گفت : استقلال یک امتیاز از رقیبش بیشتر دارد و دلیلی هم ندارد که پشت سرش را نگاه کند سرنوشت قهرمانی دست استقلال است و امیدوارم در این سه بازی هم همه چیز خوب پیش برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال درباره برتری استقلال برابر فولاد اظهار داشت:

با توجه به برد پرسپولیس برابر هوادار، استقلال باید سه امتیاز این بازی خانگی را می‌گرفت تا به صدر جدول برگردد و خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. فولاد نیز دنبال حداقل امتیاز بود، ولی استقلال از تک گل خود دفاع کرد و به سه امتیاز رسید.

وی در واکنش به برخی انتقادها مبنی بر اینکه استقلال در اکثر بازی‌ها فقط با اختلاف یک گل برنده می‌شود، تأکید کرد:

استقلال صدرنشین است و برخی دوست دارند برای تیم حاشیه درست کنند. یک بر صفر بُردن هم هنر بزرگی است و شما می‌بینید که بعضی تیم‌ها حتی نمی‌توانند بازی 2 بر صفر برده را نیز حفظ کنند. مهم گرفتن سه امتیاز است و این حسن بزرگی است که استقلال از گل زده‌اش به بهترین شکل محافظت می‌کند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیم جواد نکونام سه فینال مهم دیگر پیش رو دارد، در مورد شانس قهرمانی آبی‌پوشان تصریح کرد:

استقلال یک امتیاز از رقیبش بیشتر دارد و دلیلی هم ندارد که پشت سرش را نگاه کند. سرنوشت قهرمانی دست استقلال است و امیدوارم در این سه بازی هم همه چیز خوب پیش برود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد مصاحبه جنجالی امیرحسین صادقی که گفته بود اجداد پرسپولیسی‌ها هم بازی در نوکمپ و لالیگا را تجربه نکرده‌اند، گفت:

من زمانی که فوتبال بازی می‌کردم از پدرم و عموهایم یاد گرفتم که به حریف احترام بگذارم و حالا هم همینطور است. این نوع ادبیات در شأن بازیکنی که برای تیم ملی بازی کرده و به جام جهانی رفته است، نیست. تمام بازیکنان پرسپولیس و استقلال از قدیم تا الان با هم دوست بوده و هستند. چرا باید حرفی بزنیم که دیگران ناراحت شوند و کینه به وجود بیاید؟!

اکبرپور همچنین خاطر نشان کرد:

زنده‌یاد پورحیدی و زنده‌یاد حجازی همیشه به تیم رقیب احترام می‌گذاشتند و هرگز ندیدیم حرقی بزنند که حاشیه درست شود. پرسپولیسی‌ها هم به ناصر حجازی و منصور پورحیدری احترام می‌گذارند، چون آنها هیچ وقت به تیم رقیب توهین نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *