بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتخاب سخت رئال برای پست گلر در فینال چمپیونزلیگ

رقابت آندری لونین و تیبو کورتوا با هم برای حضور در فینال لیگ قهرمانان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۱
کورتوا ؛ رقابت آندری لونین و تیبو کورتوا با هم برای حضور در فینال لیگ قهرمانان

آندری لونین و تیبو کورتوا با هم برای حضور در فینال لیگ قهرمانان رقابت دارند و کپا هم به جمع این دو دروازه‌بان که از سه روز استراحت آنچلوتی استفاده نمی‌کنند اضافه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر دقیقه برای تیبو کورتوا و آندری لونین اهمیت دارد. این دو دروازه‌بان برای تصاحب جایگاه خود در فینال ومبلی در تاریخ اول ژوئن با یکدیگر رقابت می‌کنند. این رقابت در جزئیات نیز قابل مشاهده است.

مثالی از این رقابت: پس از پیروزی رئال مادرید مقابل آلاوس در روز سه‌شنبه، کارلو آنچلوتی به تمام بازیکنان سه روز استراحت داد. اما سه نفر از این استراحت مستثنی شدند: کپا، لونین و کورتوا. کپا به دنبال بازی در دو بازی باقی‌مانده فصل است، در حالی که لونین و کورتوا برای حضور در جمع یازده نفر اصلی در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند تلاش می‌کنند.

امروز صبح، بازیکنان رئال مادرید برای آماده شدن برای بازی فردا مقابل ویارئال به تمرینات بازگشتند. اما این سه دروازه‌بان در طول این سه روز از والدبباس خارج نشده‌اند. هر روز صبح با لوپیس تمرین کرده‌اند. اما لونین همان‌طور که در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد، در خانه نیز تمرین کرده است.

رقابت در این مرحله پایانی فصل به شدت نفس‌گیر است. برخی در ابتدا تصور می‌کردند که کورتوا در این رقابت شانس زیادی ندارد، اما او با عملکردی فراتر از حد انتظار، فاصله‌اش را با رقبا کم کرده است. او در سه بازی اخیر لالیگا حضور داشته و دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در این میان، سیوهای تماشایی نیز داشته است.

او در مقابل اولین حریف، در حالی که بازی ۰-۰ بود، یک تک به تک از کریس راموس گرفت و در مقابل ایبار ۱۰ سیو داشت که دو تا از آنها به سبک خاص خودش بود، به‌خصوص مهار شوت زمینی هاگی که به نظر غیرقابل مهار می‌آمد. این تعداد سیو از سال ۲۰۰۸ که ایکر کاسیاس در دروازه رئال حضور داشت، انجام نشده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *