بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آشوری: باید خیلی زودتر از اینها به برد می‌رسیدیم/ نساجی و استقلال را می‌بریم چون باید روند پیروزی‌هایمان ادامه داشته باشد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۲

مهاجم ذوب آهن از گلزنی مقابل پیکان و روند تیمش صحبت کرد.

 

سجاد آشوری در گفتگو با ایلنا در خصوص دیدار روز گذشته ذوب‌آهن برابر پیکان اظهار داشت: ما به این برد واقعا نیاز داشتیم و تحت فشار بودیم. تمرینات خیلی خوب و منظمی داشتیم و روی نقاط ضعف پیکان کار کرده بودیم و از همان اول برای پیروزی وارد زمین شدیم و با یک عملکرد خوب به حق‌مان رسیدیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم ولی خب مهم سه امتیاز بود که گرفتیم و از فشار خارج شدیم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن پس از شش تساوی به این نتیجه رسید، گفت: هر آماری را می‌شود از نگاه مثبت و منفی به آن نگاه کرد و آمار مثبت ما این است که تا به حال شکست نخوردیم و این خودش یک رکورد است. در مورد تساوی‌ها هم در خیلی بازی‌ها شاید تساوی نتیجه بدی برای ما نبود و این را هم در نظر بگیرید در خیلی از بازی‌ها ما دقایق آخر نتیجه را از دست دادیم و بدشانسی و اشتباهات داوری هم به ما ضربه زد وگرنه خیلی زودتر به پیروزی می‌رسیدیم. امیدوارم با این پیروزی روندمان تغییر کند و روی دور برد بیافتیم. 

مهاجم ذوب‌آهن درباره گلزنی به پیکان که سه امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد، گفت: خوشحالم توانستم از فرصتی که به دست آوردم استفاده کنم و برای ذوب آهن گل بزنم. این تلاش بچه ها بود که به نتیجه رسید و مهم هم پیروزی ذوب آهن بود نه صرفاً گلزنی من. امیدوارم بتوانم بازهم برای تیمم مفید باشم.  

آشوری در مورد دیدارهای دو هفته بعد با نساجی و استقلال عنوان کرد: ما می‌خواهیم به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم و در بازی با نساجی و استقلال هم این روند را ادامه خواهیم داد.  استقلال تیم بزرگ و پر مهره‌ای است و کار سختی داریم ولی نشان دادیم که مقابل هر تیمی توانایی قد علم کردن داریم و برای بازی با استقلال هم بدون توجه به نام حریف برای سه امتیاز می‌رویم و می‌خواهیم دومین برد پیاپی خودمان را جشن بگیریم. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *