بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دروازه بان سابق استقلال ؛ جدیدترین منتقد برای پنالتی زدن سیدحسین!

منصور رشیدی : موافق پنالتی زدن سیدحسین حسینی نبودم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۶

منصور رشیدی دروازه بان سابق استقلال مدعی شد که پنالتی زدن سیدحسین حسینی کار اشتباهی بوده و باید مهدی قایدی این کار را انجام می داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جشنواره گل استقلال مقابل هوادار تبدیل به سوژه بین استقلالی‌ها و حتی دیگر تیم ها شده است. منصور رشیدی که در دهه ۵۰ درون دروازه استقلال بود در مورد این بازی گفت:

حدود ۷.۸ هفته است که استقلال بازی به بازی در حال پیشرفت است و شاهدیم که از لحاظ بدنی، تاکتیکی و فنی روند به رشدی را دارد و حتی مشکلات مدیریتی اثری بر روی روحیه و انگیزه بازیکنان نداشت و این هفته استقلال خیلی بهتر از هفته‌های قبل ظاهر شد و بازی خیلی خوبی انجام داد.

او در مورد پنالتی سید حسین  و این که خودش به عنوان گلر پنالتی زده یا خیر ادامه داد:

به خاطرم هست که در ابتدای جوانی با پیراهن تاج یک پنالتی زدم که به تیر دروازه برخورد کرد، البته به یاد ندارم در مقابل کدام تیم پنالتی زدم و این که نمی‌دانم قبل یا بعد از انقلاب بود. البته من موافق نبودم و دوست نداشتم که حسینی در این دیدار پنالتی بزند هر چند که در فوتبال دنیا و به خصوص در برزیل و اسپانیا دروازبان‌هایی بودند که پنالتی‌های زیادی زده‌اند اما باز هم می‌گویم موافق پنالتی زدن حسینی نبودم و باید قایدی که ستاره زمین بود و همه کار در این بازی کرد، خودش هم ضربه را می‌زد.حسینی را مثل فرزند خودم دوست دارم و فوتبالش را هم پیش خودم در تیم ملی امید آغاز کرده است اما با همه این مسائل موافق پنالتی زدن حسینی نبودم و بعضی‌ها هم اعتقاد دارند که این کار او تحقیر دروازبان و تیم حریف بوده است. البته که نظرات متفاوت است ولی کاش ساپینتو بازیکن دیگری را مأمور زدن پنالتی می‌کرد.

پیشکسوت استقلال در مورد دربی نظرش را اینگونه بیان کرد:

هر دو تیم در حال حاضر آماده‌اند هر چند که پرسپولیس کمی نوسان در هفته‌های اخیر داشته ولی در 2،3 بازی اخیر خوب کار کرده و از لحاظ تیمی هماهنگ بودند و استقلال هم هفته‌های بسیار خوبی داشته و به نظرم از لحاظ روحی، روانی و فنی یک مقدار در شرایط بهتری است و فکر می‌کنم بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

رشیدی در مورد قهرمانی یادآور شد:

قهرمانی بین ۳ تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چون هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد و حتی تیم‌های پایین جدولی می‌توانند یقه تیم‌های مدعی را بگیرند. هر سه تیم مدعی کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی دارند ولی به نظرم استقلال در حاضر از لحاظ تاکتیکی و روحی از سپاهان و پرسپولیس شرایط بهتری دارد و می‌تواند امید بیشتری برای قهرمانی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *