بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تکذیب ادعای جنجالی ؛ تبانی با استقلال دروغ است!

مهدی عبدی : به هیچ عنوان قضیه تبانی با استقلال را قبول نمی کنم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۰:۳۸

مهدی عبدی بازیکن هوادار مدعی شد که به هیچ عنوان ماجرای تبانی با استقلال صحت ندارد و این ادعا دروغی بیش نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برد پر گل استقلال مقابل هوادار در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی رقم خورد که به محض سوت پایان این بازی، از سوی صفحات هواداری منتسب به رقیبان استقلال، تصاویری منتشر شد که شائبه‌هایی درباره کم کاری مهدی عبدی مدافع راست هوادار مطرح کرد.

مهدی عبدی که در روزهای اخیر به شدت مورد هجمه اعتراضی هواداران پرسپولیس قرار گرفته، امشب با حضور روی خط برنامه فوتبال برتر گفت:

“همه در جریان تیم هوادار هستند. حدود سه چهار سال است با این تیم هستم. هر کس مرا می‌شناسد از وجدان کاری من با خبر است. ما در سخت ترین شرایط و بدون امکانات و پول با همدلی توانستیم تیم را از لیگ یک بالا بیاوریم. سال گذشته لیگ برتر ماندیم و امسال که برای ما متفاوت‌تر است تبدیل به تیم بهتری شدیم.”

مدافع هوادار درباره شکست سنگین مقابل آبی های پایتخت عنوان کرد:

” در  نیمه اول توانستیم جلوی تیمی مثل استقلال خوب باشیم و حملات این تیم را خنثی کنیم ولی در نیمه دوم با توجه به اینکه آقای الهامی بازی رو به جلو با حفظ مالکیت توپ را می‌خواهد، متاسفانه در همان لحظات اول گل خوردیم و این باعث شد تمرکز بچه ها به هم بریزد. درباره یکسری اتفاقات که بعد گل دوم افتاد باید بگویم که بازی کردن جلوی استقلال با این همه تماشاگر، واقعا سخت است. روحیه‌مان از دست دادیم وتمرکز نداشتیم. در فضای مجازی همیشه این چیزها بوده و هست. ما خودمان از نتیجه خیلی ناراحت بودیم و تحملش برایمان سخت بود. با این حال فوتبال همین است.”

عبدی در پاسخ به این سوال که چه واکنشی به فضای مجازی داشته است گفت:

“بازی تمام شده است. کاری به فضای مجازی ندارم و خودم را برای بازی‌های بعدی آماده می‌کنم. در روزی که خودم خیلی بد بودم متاسفانه هم تیمی‌ها هم خوب نبودند و همین مساله باعث شد تا من بیشتر به چشم بیایم. خدا شاهد است هیچ اتفاقی از روی عمد و کم کاری نبوده است. آنهایی که فوتبالی هستند متوجه حرف من می‌شوند که شرایط در آن بازی چقدر سخت بوده است.”

عبدی ادامه داد:

” وقتی به لحاظ روانی تمرکز نداشته باشی همین میشود. من در آن لحظات اصلا به این حرف و حدیث‌ها توجه نمی‌کردم. روحیه خودم را از دست داده بودم و در بعضی صحنه‌ها که جا می‌ماندم نا امید می شدم و برنمی‌گشتم. بالاخره این هم از کم‌تجربگی من بوده است.”

این بازیکن با رد هرگونه اتهام تبانی با استقلال، عنوان کرد:

“اتهام تبانی را قبول ندارم چون اصلا چنین آدمی نیستم. شاید تا قبل از صعود به لیگ برتر طرفدار یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس بودم اما از وقتی لیگ برتری شدیم طرفدار هوادار هستم.”

مدافع هوادار در پایان گفت:

” اگر کمیته‌های انضباطی و اخلاق مرا خواستند با کمال میل در خدمتشان هستم و هر کاری که بگویند انجام می‌دهم تا ثابت شود من کم کاری عمدی نکرده‌ام. دوست دارم یکبار دیگر در جام حذفی به استقلال بخوریم و آنجا شرایط را به نحو دیگری رقم بزنم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *